פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ובזבוז זמן נושא התלונה:
אדיר פאולין שם/כינוי:
‏יום שני ‏18 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון הזהב ראשלצ כתובת:
ראשון לציון קניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-3.5.2012 נרשמתי אני ובן זוגי לטיול " ערים קסומות" לתאריך 18 ליוני 2012.
לדאבוננו, לא נאמר לנו שנצטרך לנסוע 300 ק"מ משדה התעופה למקום היעד
הראשון שזה היה בודפסט. לא נאמר לנו שלא נוכל להיכנס בבודספט לבית הכנסת אלא להסתכל עליו בערגה מבחוץ מבלי יכולת ואפשרות להיכנס אליו. התחננו אל המדריך שיאפשר לנו להיכנס ולראות מקרוב את עץ הערבה הבוכיה עם כל המשתמע.ולדבריו הוא אינו יכול לחרוג מתוכנית הטיול וכך היה גם בהמשך גם בבית הכנסת ובבית הקברות בפראג רק להביט מבחוץ ולא להיכנס. הדבר מאוד קומם אותנו ואילו המטיילים הביעו תרעומת. אני חושבת שאתם חייבים לשנות
את הנוהל המביש הזה. דבר נוסף בימים הראשונים לנסיעתנו האוטובוס לא היה ממוזג כראוי לימים חמים ורוב המטיילים סבלו מחום והזעה. בבתי המלון לא היה להם מיזוג כראוי ואחד מהם כלל וכלל. חזרה לארץ טולטלנו חזרה מפראג לברטיסלבה בנסיעה של 300 קילומטר מספר שעות לא מבוטל ועמדו לרשותנו שעות מתות ועייפות מרובה. ב-24.6.2012 השכמה מוקדמת ולאחר מכן נסיעה עד ברטיסלבה.וביקור באתרים ואחר כך היינו צריכים לשרוף זמן ולחכות עד עשר וחצי בלילה על מנת שנוכל לחזור לארץ.ולרק בשעה שתים עשרה וחצי היתה המראה. הגענו לארץ תשושים ומרוטים ממסע מפרך . מותר לציין שהיה לנו מדריך טוב אלכסנדר דויטש היודע לפתור בעיות הניצבות במה שקשור למטיילים
ביזבוז זמן סוג הנזק :
למנוע המטיילים שיבואו אחרינו טלטולים מיותרים ולתת להם להיכנס לבתי הכנסת ולבית הקברות של המהרל. ואתם כחברה אחראית תדאגו שבתי המלון יעמודו בדרישות בענין מיזוג וגם שהאוטובוס יהיה ממוזג כראוי אירופה הופכת להיות כמו ישראל חמה! פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, מנהל שימור לק שם ותפקיד:
הריני מאשר את קבלת פנייתכם אשר בנדון.

לצורך בירור העניין, פניתי לקבלת העובדות לגורמים בחברתנו שטיפלו בהזמנה, והרי תשובתי:

ראשית, הריני להבהיר כי מסלול הטיול פורסם מראש והיה זמין עבור כל הנרשמים לטיול הן בחוברת הטיולים המאורגנים שלנו והן באתר האינטרנט. כמו כן, המדריך מר אלכס דויטש עבר עם הקבוצה כבר ביום הראשון לטיול על מסלול הטיול באופן מפורט.

מסלול הטיול בוצע במלואו, ולא הוחסר שום אתר מהאתרים שהובטחו בתוכנית.

מעולם לא הובטח ביקור בתוך בית הכנסת הגדול, ובתוכנית כתוב לעניין זה "נראה את בניין בית הכנסת הגדול והמפואר שברחוב דוהני". כנ"ל לגבי בית הכנסת בפראג, שלעניינו כתוב בתוכנית הטיול: "נראה את בית הכנסת של המהר"ל 'אלט-נוי שול'." עם זאת יודגש, שבפראג ניתן בצהריים זמן חופשי של שעתיים וחצי, שאותו ניצלו מטיילים רבים על מנת לאכול במסעדה כשרה, אך ניתן היה בזמן זה גם לבקר בתוך בית הכנסת ובתוך בית הקברות היהודי.

בנושא מיזוג האויר אציין, כי באוטובוס ישנה מערכת בקרת אקלים המותאמת לסטנדרטים אירופאים, וכך גם בבתי המלון, ובאותו בית מלון בפראג בו מיזוג האויר לא פעל, הבעיה באה על פתרונה באופן מיידי למחרת הערב בו נתגלתה התקלה.

עוד אציין שזמני הטיסות היו ידועים מראש לנרשמים לטיול, ועל כן איני מקבל את טענות הלקוחה בעניין זה.
כמו כן, אנו שמחים על מחמאותיה של גב' אדיר למדריך הטיול מר אלכס דויטש.

אני תקווה כי תשובתי זו מהווה מענה לפנייתכם.

בכבוד רב,
אורי גל, מנהל
מחלקת שימור לקוחות
תגובה:
נשמח לראות את גב' אדיר גם בטיולינו הבאים, ואנו מודים לה על הערותיה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה