פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העברות מנמל תעופה למלון וקבלת מלון אחר מהזמנה המקורית נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.6.2012 ביצעתי הזמנה זוגית דרך חברת אופיר טורס באינטרנט עבור נופש בפראג בין התאריכים 18.6.2012( יום ב ) עד 21.6.2012( יום ה ) במלון IBIS OLD TOWN- . הזמנתי חבילה אשר כללה טיסה הלוך חזור + מלון עם ארוחת בוקר בלבד והעברות למלון וחזרה .
ביום שישי 15.6.2012בשעות הבוקר דיברתי עם נציגת שירות על מנת שתשלח אלי למייל את פרטי חבילת הנופש שלי כולל העברות מהשדה תעופה למלון ובכיוון הפוך ביום החזרה . היא אכן הודיעה לי שיש אישור עבור הטיסות אך טרם התקבלה אישור סופי מהמלון .לדברי הנציגה האישור מהמלון יגיע עד יום ראשון 17.6.2012 ויצלצלו אלי . שלחו אלי אחרי הצהריים של אותו יום SMS על אישור הזמנה ושהמסמכים נשלחים אלי למייל .בדקתי איתה שוב שההעברות אכן כלולות , היא אישרה שכן .
נחתנו בפראג ב 18.6.2012 אחרי הביקורת גבולות וקבלת מזוודות .משעה 22.15 ועד השעה 23:10 המתנו ביציאה להסעתנו למלון ,ראינו את הנהגים המקומיים אשר עומדים עם שלוט שמות המלונות, חברות שונות , שמות של נוסעים אחרים,אך לא מצאנו שלט של המלון שלנו ולא ידענו למי לפנות בשעות הלילה . מאחר וכל נוסעי טיסתנו עזבו את הטרמינל אישתי יצאה משערי הטרמינל לראות אולי יש מישהו בחוץ , אך לשווא . לאחר שהתרוקן אולם הנוסעים שוב מהטיסה הבאה ונשארנו רק אנחנו, אמרתי לאישתי שאין ברירה נצטרך להזמין מונית ספיישל למלון ולהמיר לכסף מקומי עבור הנסיעה .בטרמינל היתה עמדה של מוניות ושאלנו מה המחיר עבור נסיעה למלון שלנו המוקדנית אמרה שזה בערך 650 קרונות צכיות (130ש"ח) ושהנהג מפעיל מונה .בלי הרבה ברירה הזמנו מונית, הנסיעה לקחה כ 20 – 25 דקות. עלות הנסיעה לפי מונה היתה _ קרונות צכיות
כשסוף סוף הגענו למלוןIBIS OLD TOWN פקידת הקבלה פונה אלינו וטוענת שאין עבורנו חדר במלון הזה ושהעבירו אותנו למלון אחר בשם – CENTURY OLD TOWN וזה גם ללילה אחת( וכל זה מבלי לעדכן אותנו ) . שינויים הללו היו צריכים להיות מגובים במסמך בכתב לצורך ידיעת הנוסע המינמום הנדרש . מאחר ובאנו לנופש של 3 לילות ולא לקפוץ ממלון למלון אלא לטייל ולהנות דרשתי בתוקף שאם אני עובר למלון האחר אני נשאר שם עד סוף הנופש . הפקידה לא הסכימה ורק אחרי ויכוחים היא קיבלה אישור טלפוני לבסוף ממנהל המלון נראה .
שוב ביום החזרה לארץ עלות העברה מהמלון לשדה תעופה היה מחיר קבוע של 590 קרונות צכיות(118 ₪).לדברי פקיד הקבלה המחיר הינו - FIXED PRICE , אתם ראשיים לבדוק עם המלון את המחיר .
לסיכום , לא כך תארנו שיתחיל הנופש הקצר שלנו בפראג אשר הזמנו דרכם .נכון שקיימים שינויים או תקלות אך מחובתכם להודיע לנוסע על שינויים אשר חלו הרי היה לכם את המייל שלי מרגע ביצוע הזמנה . למה אני צריך להוציא הוצאות מיותרות של מוניות בעוד שהפרסומים אשר באתר שלכם הינם כלולים, אגב ניסתי להזמין את אותו מלון שוב לתאריך תחילת יולי ומה הפלא המחיר כולל העברות אז לא מקובל עלי טענה שזה לא היה כלול.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, מנהל מחלקת שי שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתכם, ביצעתי בדיקה במוקד ההזמנות בו ביצע מר בנגרה את הזמנתו, וכמו כן פניתי לספק חבילת הנופש, חברת סאן דור הולידייס.
לאחר קבלת התשובות, ברצוני להבהיר כי החבילה שרכש הלקוח לא כללה העברות, וזאת בניגוד לטענתו. הוא אף לא קיבל מאתנו שוברים להעברות, כמקובל, ועל כן לא ברור כיצד חלה אי הבנה שכזאת, אך בעניין זה, אין ללקוח להלין אלא על עצמו בלבד.
לגבי ההעברה למלון אחר - הספק מודה בכך שהיה רישום יתר במלון המקורי, ללא שהדבר היה ידוע לספק מראש, אך המלון נהג כמקובל במקרים כאלה והעביר את הלקוחות למלון בדירוג דומה ואף גבוה יותר ( 4 כוכבים ) ובאותו אזור, לכל תקופת שהותם.
תגובה:
בנסיבות העניין, איננו מוצאים את תלונתו של מר בנגרה כמוצדקת.
איננו מוצאים מקום לפיצוי.
אני תקווה כי תשובתי מהווה מענה לפנייתכם.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה