פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזר כרטיס טיסה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שלום עליכם כתובת:
בן יהודה תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מסוכנות אופיר טורס כרטיס הלוך ושוב לדלהי הודו עם עצירה בקייב אוקראינה
על ידי חברת הטיסה אירוסוויט
הגעתי לקייב שם עליתי על המטוס והורידו אותי לאחר מספר דקות ללוות חזרה לטרמינל אדם נוסף שחש ברע והתעלף ללא פיצוי על כל כרטיס הטיסה מקייב לדלהי ומדלהי לקייב ומקייב לתל אביב פתוח לשנה.
החזירו אותי לישראל ללא מתן הסברים וטיפול נאות
נציג אופיר טורס טען שאין קשר בין מעשה חברת התעופה ולחברת אופיר טורס
אך את הכסף והכרטיס שילמתי לאופיר טורס.
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, מנהל שימור לק שם ותפקיד:
ראשית, על פי הפרטים הרשומים בתלונה, אין באפשרותנו לאתר את הלקוחה ואת הזמנתה. באיזה סניף שלנו בוצעה ההזמנה ומה מספרה?
גם לא ברור מי הוריד את הלקוחה מהמטוס, כיצד הסכימה לכך, ולמה לא יידעה את אופיר טורס באופן מיידי כדי שנסייע לה מול חברת התעופה??
תגובה:
מומלץ כי הלקוחה תפנה אלינו ישירות, בצירוף פרטים מדוייקים ובצירוף מסמכים, למחלקת שימור לקוחות שלנו, לפקס 03-5269628. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה