אורי גל, מנהל שימור לק |
שם ותפקיד: |
ראשית, על פי הפרטים הרשומים בתלונה, אין באפשרותנו לאתר את הלקוחה ואת הזמנתה. באיזה סניף שלנו בוצעה ההזמנה ומה מספרה?
גם לא ברור מי הוריד את הלקוחה מהמטוס, כיצד הסכימה לכך, ולמה לא יידעה את אופיר טורס באופן מיידי כדי שנסייע לה מול חברת התעופה??
|
תגובה: |
מומלץ כי הלקוחה תפנה אלינו ישירות, בצירוף פרטים מדוייקים ובצירוף מסמכים, למחלקת שימור לקוחות שלנו, לפקס 03-5269628. |
פתרון: |
|
|