פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הודעה מאוחרת על אישור הזמנה ומידע מוטעה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/7/12 הזמנתי נופש בבורגס ל-4 לילות, 5 ימים לי ולבעלי בשעה 17:45 לפני כניסת השבת, לתאריך 15/7/12.
ביום ראשון, דהיינו 15/7 בשעה 8:00 בבוקר ניסיתי לאתר נציג מהחברה ולא היה שום מענה, רק תקליט שבשעה 9:00 המוקד הטלפוני נפתח.
עד השעה 10:00 בבוקר אני מנסה להשיג אותם וללא הועיל אין מענה בנוסף לכך אין אני יודעת באם ההזמנה שלי מאושרת...מיותר לציין כי אני ובעלי כבר היינו מוכנים.
בשעה 10:10 לערך חוזרת אלי נציגה מהחברה, ושואלת אם הזמנתי טיסה..אמרה שהיא מאושרת ואנו כבר חייבים להיות אוטוטו בשדה התעופה כי הטיסה בשעה 13:00. הזדרזנו ככל האפשר ויצאנו לאחר 10 דקות מהבית.
לשדה התעופה הגענו בשעה 12:12 במדויק (לעמדת הדלפקים). בדלפק הקבלה הנציגה אומרת לנו שאנו כלל לא מופיעים בטיסה 7168 ולנו לא היה כרטיס כי מיהרנו כל כך ולא היה זמן לחכות אף שתשלח פקס. הנציגה מטעם אופיר טורס ששמה טניה או נטליה אף ציינה שאין צורך בכרטיס, אנו רשומים בטיסה ולא תהיה בעיה ואם תהיה לכשתהיה ניצור איתה קשר.
ביקשתי באופן אישי מספר ישיר שבה אוכל לדבר עימה ישירות בשל נסיונות מרובים לאתרה ללא הצלחה, והיא מצידה טענה שאין מספר ישיר זהו המספר של שירות הלקוחות וכך תוכלי לאתר אותי.
אני בינתיים מנסה לאתר את טניה/נטליה שלעיל, לא מצליחה, הזמן עובר ובינתיים נאמר לנו בדלפק שאנו צריכים לגשת לקומה השניה לנציגות של אשת טורס שם נמצא בחור שסוגר את כל הרשימות. הלכנו לבחור בשם קובי, והוא גם טען שאין שום שם משפחה כזה ברשימות ואנו כלל לא רשומים.
התקשרתי לנציג של אופיר טורס ומיותר לציין שההמתנה ארכה כ40 דקות לערך. מצידם התחמקו ממני ואמרו שאצטרך לשלם דמי ביטול מלאים באם אבטל, ובאם לא אצטרך לדאוג לטיסה הלוך באופן עצמי ולשלם כמובן על הטיסה מחיר מלא.
רציתי שיעזרו לי ואף ימצאו לי טיסה מוזלת, אך ללא הועיל הנציג התווכח וטען שלנו באופן אישי יעלה זול יותר להזמין מהנציגויות שנמצאות בשדה התעופה - מה שכלל לא היה נכון.
בכל מקרה, שילמתי 200 דולר נוספים רק על טיסה לי ולבן זוגי. הם גם היו אשמים בכך שהתריעו לי 3 שעות רק על אישור הטיסה ובנוסף אני עוד צריכה להוסיף כסף?...איפה נשמע על דבר כזה?
ממש עוגמת נפש, שירות משפיל שאין מי שדואג לך, ויחס מתחת לכל ביקורת!
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי בנוסף על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, מנהל שימור לק שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה אלינו ישירות בכתב לפני מספר ימים, ועל כן תקבל תשובה ישירות לביתה, באמצעות הדואר, כמקובל. תגובה:
הלקוחה תקבל תשובה בדואר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה