פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פנייה לגבייה לאחר 9 חודשים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך 06.09.11 רכשתי כרטיסים בעסקה תשלומים (2) טלפונית מאופיר טורס ע"ס 5688 ש"ח.
להפתעתי ראיתי בפירוט חיובי האשראי שנגבו ממני שני תשלומים ראשונים ע"ס 2801, (סה"כ 5688) באותו היום, ז"א עסקה בוצעה פעמיים והייתי צפוי לשלם פעמיים תשלום ראשון ופעמיים שני.
התקשרתי לחברה ולאחר והוסבר לי שנעשתה טעות והובטח לי שאזוכה, וכמובטח זוכיתי אך שוב נעשתה טעות, וזוכיתי גם פעמיים.

לאחר חודשיים ב 09.01.12, קיבלתי שיחה ממנהלת החשבונות של המשרד, ובה נאמר לי שנשעתה טעות ולא חוייבתי. אמנם, אז, היתה לי בעייה לשלם את כל הסכום, מיכוון שלא צפיתי את הוצאה בסדר גודל כזה, כי הייתי בטוח שהתשלומים כבר עברו בחודשים הקודמים, אבל אישרתי את בקשתם (לא שביקשו אישור, אלא רק להודיע) .

עברו קרוב ל11 חודשים מאז שהחיוב הראשון, והיום ה30.07.12, אני מקבל טלפון שוב מאותה מנהלת חשבונות, שמודיעה לי ששוב, בפעם השלישית, הייתה טעות, והם לא גבו את הכסף בזמן.

היום, אני בעל עסק קטן וחדש, תזרים המזומנים שלי דחוק ומדוקדק....ויש לי בעייה חמורה מאוד לשלם את הסכום הזה, הידיעה הזאת הרסה לי את היום ומאז אני בטלפונים עם הבנק ועם חברת האשראי, לבדוק אחורה, מה היה איך וכמה.

אני עדיין לא בטוח שלא נגבה ממני התשלום, אך גם אם לא, אני בבעיה קשה מאוד לשלם את הכסף....
אני חייב לומר שאני אדם מסודר מאוד בכל הקשור להוצאות וחשבונות ולכן כל התקלות הקריטיות של מערכת החיוב באופיר טורס לאורך התקופה המדוברת, גרמו לי מעמסה ושיבוש קשה של הכספים והסדרים.

במידה ובאמת לא נגבה ממני תשלום, אבקש לבוא לקראתי להוריד את הסכום כנגד חוסר המקצועיות של המטפלים בנושא והטרחה ואי הנעימות שנגרמו לי לאורך תקופה.

יכול להיות שלמקבל המכתב הזה, זה יראה אבסורד שמישהו טורח לכתוב מכתב ע"מ לטפל בסכומים כאלה, אבל בשבילי כאדם וכבעל עסק חדש שנאבק על קיומו סכומים כאלה הם קריטיים.

עודד
טרחה, אי נעימות סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי, שימור לקוחות שם ותפקיד:
הלקוח מר להב טופל זה מכבר לשביעות רצונו על ידי הנהלת חשבונות שלנו, ובעייתו נפתרה. תגובה:
בעיית הלקוח נפתרה זה מכבר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה