אורי, שימור לקוחות |
שם ותפקיד: |
במענה לפניה זאת, בדקנו את תלונת הלקוחה והיא נמצאה כמלאת הגזמות ואי דיוקים. המדריך מר אנטוניו זכה לשבחים רבים מחברי הקבוצה בטיול האמור, ותלונתה של גב' מיכיילוביץ' היתה התלונה היחידה. לאחר איחורה של הלקוחה לנקודת המפגש, נאלץ המדריך להמשיך בסיור עם הקבוצה בגלל לוח זמנים לחוץ, וזאת לאחר שהתקשר לטלפון הנייד שלה כ- 15 פעם והיא לא ענתה. לאחר מכן סוכם בשיחת טלפון ביניהם שהלקוחה תיקח מונית לבית המלון ולאחר כשעתיים הגיעה הקבוצה לשם, הלקוחה הצטרפה לקבוצה, והטיול המשיך כמתוכנן. חשוב לציין שכדי שהלקוחה תהיה מרוצה, אופיר טורס הנחתה את המדריך במהלך הטיול לתת לה שני סיורי בחירה, שעלותם מעל 100 אירו, על חשבון החברה, ובנוסף הוחזר לה על ידי מר אנטוניו הסכום ששילמה למונית כדי להגיע לבית המלון, בסך 12 אירו. |
תגובה: |
בנסיבות העניין, ולאחר שטיפלנו בבעייתה של הלקוחה באמצעות המדריך במהלך הטיול עד לפתרונו המלא ( ולא התעלמנו כלל מטענותיה, כפי שעולה באופן מפתיע מתלונתה ), לא מצאנו תלונה זאת כמוצדקת. |
פתרון: |
|
|