פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החופש מקולקל לגמרי והרגשת עוגמת נפש ואכזבה רבה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏03 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אדונים נכבדים

בתאריך 03.08.12טסתי עם קבוצה לגרמניה.
הינו בדרך את כל הלילה אך בהגעתנו ישר התחלנו להתרוצץ בסיורים בעיר מינכן.
לתדהמתי המדריך(שמו חסה אנטוניו) לא ידע מה לעשות עם האוזניות והם לא עבדו ואנו לא שמענו כלום מההסברים והסיפורים של המדריכה ממינכן.
כאשר נסתי לבדוק את האוזניות עוד פעם,מכיוון שעוד לא היה דבר כזה,והורדתי לרגע את ראשי לתדהמתי הרבה גיליתי שכולם נאלמו.
רצתי לכל הרוחות כולל מקום איפה חסה אנטוניו קבע את פגישתנו אך התברר שהוא שכח לדייק ולהגיד שמהמגדל היה צריך לפנות שמאלה.
כאשר נסתי להתקשר למדריך הטלפון היה לא זמין.אנשים מהקבוצה סיפרו שבזמן שרצתי שעות בחיפושים של הקבוצה המדריך החליף את SIM CARD למרות שנתן לנו רק את המספר הקודם והמספר החדש קיבלנו רק ביום שלישי של הטיול.
נאלצתי לבצע שיחות רבות לארץ(למאות שקלים) כדי למצוא את המענה.
נשארתי שעות רבות מתחת לגשם חזק .
כאשר הצלחתי למצוא את המדריך הוא ישר תקף אותי : "למה לא הגעתי בזמן?" וכו'.
לא הקשיב לשום הסברים .
התברר גם שהמזוודה שלי התה זרוקה על הכביש ליד בית המלון והיא גם התה שעות מתחת לגשם חזק וגם קיבלתי אתה עם שריטות רבות במצב גרוע( המזוודה החדשה היקרתית שקניתי אותה ביום הטיסה ובדקתי אותה טוב מאוד בזמן קבלתה והוא התה בזמן הזה במצב מצוין ).
יום למחרת לאחר טיול נוסף בזמן שכל הקבוצה התה ליד האוטובוס התקשר אלי את המדריך ושאל איפה אני.
עניתי שכל הקבוצה וגם אוטובוס במקום שהוא אמר קודם ושאלתי איפה הוא?
התברר שהוא הלך לאיבוד(זה קרה פעמיים תוך הטיול)!!
ברצוני לציין שהמדריך בנוסף שהתבלבל כל הזמן הרבה פעמים אמר דברים לא אמיתיים.
בקשר ידע מקצועי גם התה בעיה אחת גדולה:מר חסה לא ידע לספר לנו על מקומות שביקרנו וכל הזמן התבלבל גם בדברים בסיסיים.
לא שמענו גם את המדריכים המקומיים כי מר חסה לא הצליח לסדר את האוזניות.
רק ביום השביעי של ה "טיול" הם "פתאום" התחילו לעבוד כאשר נכנס בן אדם שקצת מבין בזה...
אני נוסעת הרבה אך גיליתי עוד דבר חדש ומוזר ביותר בשבילי שהמדריך בורח מכל שאלות ובקשות של אנשים בקבוצה שצריכים את עזרתו.
ומדבר עם עצמו: בלי סוף מספר בדיחות גסות ולא הכי חכמות לא קשורות לטיול או למציאות או למצב וצוחק לבד בכל רם...
לסיכום:קיבלתי שרות גרוע ביותר מחברת אופיר טורס.
נתקעתי בחוסר אחראיות מלאה וטעויות גסות שגרמו לנזק פיזי נפשי וכספי רב.
הטיול הכי גרוע שהיה בחיים,
מלא באכזבה רבה והרגשת עוגמת נפש.
יחס פוגע ומזלזל.
במקום חופש יקרתי קיבלתי סיוטים.
המדריך לא מקצועי ולא אמין שכל הזמן עושה טעויות רבות,נותן מידע לא נכון ולא מדויק.כל הזמן של הטיול הרגשתי חוסר עונים מלא ופחד.
בזמן הטיול המשכתי לפנות בטלפון ובכתב לנציגים חברת אופיר טורס והם ידעו היטב על כל הצרות אך לא ראיתי שום התערבות מצדם.

מבקשת את עזרתכם.

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי, שימור לקוחות שם ותפקיד:
במענה לפניה זאת, בדקנו את תלונת הלקוחה והיא נמצאה כמלאת הגזמות ואי דיוקים. המדריך מר אנטוניו זכה לשבחים רבים מחברי הקבוצה בטיול האמור, ותלונתה של גב' מיכיילוביץ' היתה התלונה היחידה. לאחר איחורה של הלקוחה לנקודת המפגש, נאלץ המדריך להמשיך בסיור עם הקבוצה בגלל לוח זמנים לחוץ, וזאת לאחר שהתקשר לטלפון הנייד שלה כ- 15 פעם והיא לא ענתה. לאחר מכן סוכם בשיחת טלפון ביניהם שהלקוחה תיקח מונית לבית המלון ולאחר כשעתיים הגיעה הקבוצה לשם, הלקוחה הצטרפה לקבוצה, והטיול המשיך כמתוכנן. חשוב לציין שכדי שהלקוחה תהיה מרוצה, אופיר טורס הנחתה את המדריך במהלך הטיול לתת לה שני סיורי בחירה, שעלותם מעל 100 אירו, על חשבון החברה, ובנוסף הוחזר לה על ידי מר אנטוניו הסכום ששילמה למונית כדי להגיע לבית המלון, בסך 12 אירו. תגובה:
בנסיבות העניין, ולאחר שטיפלנו בבעייתה של הלקוחה באמצעות המדריך במהלך הטיול עד לפתרונו המלא ( ולא התעלמנו כלל מטענותיה, כפי שעולה באופן מפתיע מתלונתה ), לא מצאנו תלונה זאת כמוצדקת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה