פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 30.8.2012 התקשרתי בכשעה 20:30 בערב לחברת אופיר טורס כדי לבדוק לגבי דיל לים- המלח- ענה לי נציג אחרי 15 דקות שאני על הקו , הנציג היה בן מיעוטים. ביקשתי לדעת איזה מבצע יש לים המלח- הוא אמר לי ונתן לי את הסכום לתשלום עבוד המלון-סכום של 592 ש"ח- שאלתי האם יש הנחנה לסדוטנטים והוא התחיל בזלזול שלו כלפי- מה את רוצה יותר הנחה? זה זול- אם את רוצה תתקשרי ביום שישי או זה יעלה לך 200 ש"ח, מה את עושה צחוק, ממני וכל מני מילים לא יפות.. בסך הכל שאלתי האם יש הנחה והוא התנפל עלי וניתק לי את הטלפון בפנים!!! לאחר דקה התקשרתי שוב ענתה לי בחורה שגם היא מבני המיעוטים ודיברה אלי יותר מגעיל- ביקשתי לדבר עם המנהל היא אמרה שאין אמרתי לה שאני רותה את האחראי - אמרה לי שאין שאלה למה? אמרתי לה שהנציג הקודם ניתק לי בפנים ודיבר לא יפה...אז היא הוסיפה - "כנראה מגיע לך!!!" - חברה של אנשים חסרי תודעת שירות!!! לאחר כמה דקות ניסית להשיג את נציג אחר שוב אך ניתקו לי בפנים ...נגרם לי עוול, פשוט פגעו בי- מה זה שאני סטודנטית אז אפשר לדבר אלי בזלזול? בכל חברה בארץ יש הנחלנה לסטודנטים ולא משנה מה המחיר אז בחברה כמו אופיר טורס אין? או יש ופשוט לנציג לא היה כח לדבר איתי...

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי, שימור לקוחות שם ותפקיד:
במענה לתלונה זאת, נכון הדבר כי בחברת אופיר טורס אין הנחות לסטודנטים. הדבר נאמר ללקוחה, ולאחר שלא האמינה וניתקה, ואחר כך התקשרה שוב, נאמר לה הדבר שוב, ואז ביקשה לדבר עם מנהל.
בשעה שהתקשרה אין מנהלים, אלא רק נציגי הזמנות, ועל כן נאמר לה להתקשר ביום שישי. אף אחד מנציגינו לא דיבר אליה בזלזול, ולא הבנו מלשון התלונה למה רלוונטית העובדה שיש בין נציגינו במוקד בני מיעוטים.
תגובה:
איני מקבל את טענתיה של גב' רחמני לגבי יחס מזלזל.
נכון הדבר כי באופיר טורס אין הנחות לסטודנטים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה