פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס נורא ומזלזל מצדן של שתי עובדות במחלקת שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום רציתי לבטל נופש של אופיר-טורס שהזמנתי דרך אתר גרופון. מייד כשאמרתי "אני הייתי מעוניינת לבטל..." ליאת (אחת העובדות) אמרה לי תשלמי דמי ביטול... עוד לא הספקתי להגיד לה שלפי גרופון אינני צריכה לשלם דמי ביטול שהיא התחילה להקריא לי את החוק... ניסיתי להסביר שזה לא העסקה שאני הזמנתי ושזה לא מה שהיה כתוב אצלי לגבי מדיניות ביטולים אך לא עזר לי דבר..היא פשוט לא נתנה לי לדבר. היא התעקשה איתי והתעמרה בי עד שאיבדתי איתה את אשתונותי.. בפירוש הגעתי למצב של טרום התקף לב. היא (וגם אני) לא נרגעה. דרשתי לדבר עם מישהי אחרת והיא לא הסכימה להעביר אותי - עד שצרחתי כמשוגעת - אז העבירה אותי לחברתה אפרת...וזו - ששמעה את השיחה הגיעה מוטית ונכונה להתעקש מחדש, היא הקריאה לי את המדיניות שמעתי וכבר הייתי מוכנה לשלם את דמי הביטול רק שאפרד מהן לעולם - אך היא לא נתנה לי לדבר. אני מאמינה שיש לכם הקלטות - זה נכון שהתנהגתי באופן לא הגיוני - אך מי שמכיר אותי יודע שכדי להוציא אותי משלוותי ומשמחת חיי צריך לעשות הרבה מאוד - ובכן שתי הבחורות האלו עשו הרבה מאוד - הן התייחסו בזלזול משווע והתנהגו כאילו העסק הזה שלהן. זה מגעיל אותי והחוויה שעברתי זעזעה אותי לחלוטין.
היום - אין סיכוי בעולם שאפנה לאופיר-טורס איי פעם בחיי. לא אבקש שום מבצע דרככם, זול - זה תמיד יקר (כספית או נפשית). המקרה אירע לפני השעה 10 בבוקר אני תוהה מה קורה אצלכם לקראת סוף היום.
חייבת לציין שלא רק שאני לא אתקרב אליכם, גם אמליץ לכל חברי שלא יתעסקו עמכם.
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
חינוך מחדש - יחס ללקוח. פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי, שימור לקוחות שם ותפקיד:
גב' וייצמן ביצעה הזמנה באתר האינטרנט של גרופון למלון תאי וילג' לפסח. לאחר מכן יצרה קשר עמנו באמצעות המייל, וקיבלה את שובר בית המלון. כעבור יומיים יצרה קשר טלפוני וביקשה לבטל את ההזמנה. נציגותינו ליאת ואפרת ניסו להסביר לה בנועם שחלים דמי ביטול מרגע ביצוע ההזמנה, אך גב' וייצמן סירבה להקשיב, וטענה שהיא מדריכת טיולים ויודעת את החוקים. הן ליאת והן אפרת ניסו להרגיעה, כל אחת בתורה, ולהסביר לה את חוק הגנת הצרכן, אך היא המשיכה בשלה ובצעקותיה. לבסוף הופנתה גב' וייצמן לגרופון כדי שתאמת מולם את נושא דמי הביטול. גם בגרופון טענו שגב' וייצמן צרחה עליהם לאחר שהסבירו לה שעליה לשלם דמי ביטול. לאחר מכן דיברה גב' וייצמן בנועם רב עם נציגותינו, עד כי בתחילה לא זיהו כי מדובר באותה לקוחה... תגובה:
גב' וייצמן אף העידה על עצמה כי נהגה באופן לא הגיוני וצרחה כמשוגעת. מעבר לכך, אין זה נכון שלפי תנאי גרופון הלקוחה אינה צריכה לשלם דמי ביטול, כפי שהוכח לגב' וייצמן בעצמה בשיחתה עם גרופון.
בסיכומו של דבר, צר לי על טענותיה של גב' וייצמן, אך אין זה נכון כי נציגותינו התייחסו אליה בזלזול, ובנסיבות העניין איני מקבל את טענותיה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה