אורי גל |
שם ותפקיד: |
אני מאשר את קבלת פנייתכם אשר בנדון.
פניתי לבירור טענתכם במחלקה אשר טיפלה בהזמנת הלקוחה, והרי תשובתי.
ראשית, לא הודיעו לנו דבר מחברת התעופה בעניין דחיית הטיסה, וכפי הנראה מדובר בעיכוב שלא היה ידוע מראש, ועל כן אין לאופיר טורס שום אחריות בעניין זה.
לא ידוע לנו על אנשים שקיבלו הודעה על העיכוב, ועובדה שלקוחות אחרים שלנו שהיו בטיסה זאת גם כן לא קיבלו כל הודעה מוקדמת על העיכוב הנטען ולא התלוננו על כך בפנינו.
בנושא מקומות הישיבה – לא נתקבלה כל בקשה מראש לעניין זה מגב' הוטר או מחברתה לנסיעה, גב' סימה כץ. מקובל כי הלקוחות המעוניינים בהושבה מראש הם הפונים בעניין זה לסוכן הנסיעות ולא הדרך ההפוכה. מי שקובע את ההושבה הוא חברת התעופה בלבד, וכאשר לא מתקבלת בקשה מראש, ומדובר בשתי נוסעות עם שמות משפחה שונים, גם כאשר מדובר בהזמנה אחת, חברת התעופה קובעת מקומות ישיבה על פי שיקוליה הבלעדיים.
לא ידוע לנו באיזה מקום ישיבה ישבה גב' הוטר, אך אם התייצבה לטיסה זמן מספיק מראש, יכולה היתה לבקש מדיילת הקרקע מקום ישיבה בהתאם לאפשרויות הקיימות בטיסה.
מכל האמור לעיל, איני מקבל את טענותיה של גב' הוטר כנגד אופיר טורס.
|
תגובה: |
אופיר טורס אינה מקבלת את טענותיה של גב' הוטר לגבי טיפול לא מקצועי בה. אופיר טורס פעלה כראוי בהזמנה זאת. |
פתרון: |
|
|