פרטי התלונה

תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לא מקצועי ולא אישי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

אנחנו נסענו דרככם ללונדון , בתאריך 5,6,13 כאשר הגענו לשדה התעופה התברר שהטיסה מתאחרת בשעתיים ואתם לא טרחתם לידע אותנו
ישבנו שעות מיותרות בשדה התעופה ,בעוד שאנשים רבים קבלו על כך הודעה
בנוסף התברר שקבעתם לנו מקומות ישבה במטוס ללא כל התייעצות
כל אחת מאתנו ישבה במקום אחר למרות שאצלכם היינו בהזמנה אחת
בנוסף לכך אחד המושבים היה ליד החלון במקום מאד לא מתאים

אני חושבת שהטיפול שלכם היה מאד לא מקצועי
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל שם ותפקיד:
אני מאשר את קבלת פנייתכם אשר בנדון.
פניתי לבירור טענתכם במחלקה אשר טיפלה בהזמנת הלקוחה, והרי תשובתי.
ראשית, לא הודיעו לנו דבר מחברת התעופה בעניין דחיית הטיסה, וכפי הנראה מדובר בעיכוב שלא היה ידוע מראש, ועל כן אין לאופיר טורס שום אחריות בעניין זה.
לא ידוע לנו על אנשים שקיבלו הודעה על העיכוב, ועובדה שלקוחות אחרים שלנו שהיו בטיסה זאת גם כן לא קיבלו כל הודעה מוקדמת על העיכוב הנטען ולא התלוננו על כך בפנינו.
בנושא מקומות הישיבה – לא נתקבלה כל בקשה מראש לעניין זה מגב' הוטר או מחברתה לנסיעה, גב' סימה כץ. מקובל כי הלקוחות המעוניינים בהושבה מראש הם הפונים בעניין זה לסוכן הנסיעות ולא הדרך ההפוכה. מי שקובע את ההושבה הוא חברת התעופה בלבד, וכאשר לא מתקבלת בקשה מראש, ומדובר בשתי נוסעות עם שמות משפחה שונים, גם כאשר מדובר בהזמנה אחת, חברת התעופה קובעת מקומות ישיבה על פי שיקוליה הבלעדיים.
לא ידוע לנו באיזה מקום ישיבה ישבה גב' הוטר, אך אם התייצבה לטיסה זמן מספיק מראש, יכולה היתה לבקש מדיילת הקרקע מקום ישיבה בהתאם לאפשרויות הקיימות בטיסה.
מכל האמור לעיל, איני מקבל את טענותיה של גב' הוטר כנגד אופיר טורס.
תגובה:
אופיר טורס אינה מקבלת את טענותיה של גב' הוטר לגבי טיפול לא מקצועי בה. אופיר טורס פעלה כראוי בהזמנה זאת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה