פרטי התלונה

תלונות מנגו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת פריט חדש עם טיקט במסגרת 14 ימי עסקים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני קונה במנגו כבר המון שנים ומוציאה לא מעט כסף ברשת.
היום כשבעלי הגיע להחליף מידה ל-2 מכנסיים חדשים עם הטיקט!!! שקניתי לו (מבלי שהיה איתי ויכל למדוד) לא הסכימו להחליף/לתת זיכוי לאחד מהם בטענה שעברו 14 ימים ממועד הרכישה. הרכישה בוצעה ב-9.7 לפני שבועיים ויומיים כאשר לא מדובר ביותר מ-14 ימי עסקים על פי החוק. המוכרת טוענת שימי שישי ושבת נחשבים ימי עסקים מכיוון שהחנות עובדת, אך לידיעתכם במשק זה לא נחשב יום עסקים כלל וכלל!
בעלי רצה להחליף למידה גדולה יותר את המכנס שכן הוא לא יכול להישאר עם מכנס שקטן עליו, משלא הייתה מידה מתאימה הוא ביקש זיכוי לקניה בפעם אחרת.
בעלי ניסה לדבר בהיגיון לריטה סגנית המנהלת במקום אך נתקל באטימות ויחס משפיל שאין לתאר והיא הפנתה אותו לשירות הלקוחות אך כאשר התקשרנו נדהמנו לגלות שאין בכלל מענה אנושי ואין עם מי לדבר. כך שבעלי ברגע זה היה צריך לעזוב את החנות כי אין עוד מה לעשות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מנגו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה