שמלה פגומה. |
נושא התלונה: |
יום חמישי 01 יולי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתחילת החודש רכשתי שמלה בחברת מנגו בשווי 600ש"ח, לאחר לבישת השמלה טבלתי אותה במים קרים כדי "לכבס" אותה, לכשהתייבשה השמלה גיליתי להפתעתי כי היא התכווצה בצורה משמעותית.
בפנייה לחנות נלקחה השמלה ונשלחה לשירות לקוחות, בשירות לקוחות נמסר כי שמלה זו נועדה רק לניקוי יבש, וכי הם לא מוכנים לקבל את התלונה.
עם התעקשותי לדבר עם אדם ממונה יותר הובטח לי כי המנהל בשם אודי יחזור אליי.
עבר שבוע מאז, כל יום אני מתקשרת, נאמר לי כי הוא עסוק ויחזור אליי תוך כמה דקות, עד היום לא שמעתי מהם.
לא הגיוני כי טבילה של שמלה במים קרים גורמת להתכווצות כזאת. השמלה לא כובסה ולא הייתה במכונת כביסה או מייבש כביסה.מדובר בחברת אופנה ידועה ואני מצפה לקבל טיפול הולם בעקבות מקרה זה.
אבקש בכל לשון של בקשה לקבל תגובה על עיניין זה במיידי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי או שמלה חדשה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|