פרטי התלונה

תלונות מנגו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד תנאים של חברות מועדון בניגוד לנאמר בסניף אחר של החברה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים אחותי עשתה חברות מועדון למנגו, באותה חנות היא רכשה עבורי כרטיס מתנה לרכישה בחנות. הסיבה שהצטרפה למועדון החברות של החנות זה כי נאמר לה שחברי משפחה יכולים לתת פרטי ת"ז ולהוסיף לה נקודות לחברות מועדון בעת רכישתם. בבואי לרכוש פריטים בחנות בירושלים המוכרת לא הסכימה לחייב את הכרטיס מועדון אלא בהצגת תעודת זהות של מחזיק הכרטיס. שאלתי אותה האם יש מדיניות שונה בין סניף ירושלים לסניף מודיעין ששם יש מדיניות אחרת. היא אמרה לי לפנות לשירות לקוחות של החברה. לא יודעת אם אי פעם ניסיתם למצוא את השירות לקוחות של מנגו הוא פשוט איננו קיים! ניסיתי להתקשר וזה הגיע למענה אוטומטי השארתי הודעה ומעולם לא נעניתי. בברכה אפרת
עוגמת נפש סוג הנזק :

מנגו שירות לקוחות

, תגובה:
שמרית שני-טייב, מנהלת שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לכם על פנייתכם.

ראשית ברצוני לציין כי שרות הלקוחות של חברתנו זמין לכל פונה ואנו מטפלים בפניות רבות מטעם לקוחות באופן שוטף. הגב' שושנה השאירה הודעה אחת ויחידה במענה הקולי של שרות הלקוחות, ביום ה', 3.5.12, בשעה 10:55. נציגה מטעמנו יצרה איתה קשר ביום א', 6.5.12, בשעה 10:06. הגב' שושנה ענתה לשיחה אך טענה שאינה יודעת במה מדובר והסקנו כי נפלה טעות במספר.

לגופם של דברים, בהתאם לתנאי תקנון מועדון הלקוחות של מנגו, החברות במועדון הינה אישית בלבד. עובדה זו אף מצויינת ע"ג כרטיס המועדון עצמו, על גביו מצויין מפורשות כי "כרטיס זה הינו אישי ואינו ניתן להעברה * כרטיס זה תקף בהצגת תעודה מזהה". מדיניות זו תקפה בכל סניפי הרשת. על כן, לא אפשרו לגב' שושנה לבצע רכישות באמצעות מספר ת.ז. של אחותה.

כמובן שנשמח לשרתה בעתיד,
תגובה:
מענה לפנייה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה