שמרית שני-טייב, מנהלת |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לכם על פנייתכם.
ראשית ברצוני לציין כי שרות הלקוחות של חברתנו זמין לכל פונה ואנו מטפלים בפניות רבות מטעם לקוחות באופן שוטף. הגב' שושנה השאירה הודעה אחת ויחידה במענה הקולי של שרות הלקוחות, ביום ה', 3.5.12, בשעה 10:55. נציגה מטעמנו יצרה איתה קשר ביום א', 6.5.12, בשעה 10:06. הגב' שושנה ענתה לשיחה אך טענה שאינה יודעת במה מדובר והסקנו כי נפלה טעות במספר.
לגופם של דברים, בהתאם לתנאי תקנון מועדון הלקוחות של מנגו, החברות במועדון הינה אישית בלבד. עובדה זו אף מצויינת ע"ג כרטיס המועדון עצמו, על גביו מצויין מפורשות כי "כרטיס זה הינו אישי ואינו ניתן להעברה * כרטיס זה תקף בהצגת תעודה מזהה". מדיניות זו תקפה בכל סניפי הרשת. על כן, לא אפשרו לגב' שושנה לבצע רכישות באמצעות מספר ת.ז. של אחותה.
כמובן שנשמח לשרתה בעתיד, |
תגובה: |
מענה לפנייה |
פתרון: |
|
|