תלונות רויאל גרדן

אזור אילת אזור:
ישרוטל רויאל גארדן, החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
תלונה זו היא בשם משפחת רוקח ובשם משפחת ג'בלי
לאחר שנה של עבודה רצופה הצלחנו למצוא את הזמן לקחת רגע ולנסות לנוח לשם כך הזמנו דרך חברת אש"ת 2 נופשים של 3 לילות וחצי פנסיון
החל מתאריך 26/11/2006,
מרגע שהגענו למלון ביחד עם זוג החברים הנוסף התחילה החופשה להדרדר...
1.כשהגענו נשלחנו על ידי קבט המלון שהיה בכניסה להחנות את ריכבנו בחלק האחורי של המלון כ- 600 מטר מדלת הכניסה ונאלצנו לשאת את כל התיקים בידים על מנת להגיע לקבלה של המלון(בנוסף לתינוק בן שנה)
מאחר והקבט טען כי החניות ליד הכניסה הן בתשלום ואסור לחנות.
2.לאחר שקיבלנו את כרטיסי החדרים,ורק אז,
נאמר לנו " שאמור להיות חדר אוכל"..
"ושנבוא להרשם בין השעות 13:00-17:00 לשם פתיחת חדר האוכל.."
ואנחנו כמו ילדים טובים הגענו להרשם..ואז נאמר לנו כי חדר האוכל לא יפתח עקב כך שיש במלון רק 20 זוגות של חצי פנסיון ולא משתלם למלון לפתוח את חדר האוכל עבור כמות מצומצמת זו.
לא הסכמנו לכך.והלכנו לחדר!!
הבחורה בעמדת ההרשמה התקשרה אלינו כ-4 פעמים וציינה שהיא הולכת ב17:00 ושאם לא נקח שוברים לא יהיה לנו איפה לאכול
ואמרה לנו שאנחנו יכולים ללכת לאכול בחדר האוכל של מלון המלך שלמה הסמוך ולאכול שם..או לחלופין לקבל שובר למסעדה לארוחת ערב (לא כולל שתיה) .
הסברנו לנציגה בעמדה וגם לשירות לקוחות במלון
שהגענו לחופשה ולא להתרוצץ,ולנדוד בין חדרי אוכל ומסעדות,
ביחוד כאשר אני בנופש עם ילד בגיל שנה ובערב הרוחות של אילת קרות מאוד ואני לא צריך לקחת את התינוק בעגלה ולעטוף אותו בשמיכות על מנת שלא יחלה ולחפש איפה לאכול,
וגם בבוקר אנחנו רוצים לרדת לחדר אוכל איך שקמנו
ולא בא לנו ללכת לחצות את בכביש בפיג'מה"
אנחנו הגענו למלון מכיוון שהתחייבו לחצי פנסיון במלון!
(הובהר לנו כי חדר האוכל הוא במלון ולא במקום אחר בזמן ההזמנה).
ואם היינו רוצים לאכול במלך שלמה היינו מזמינים את הנופש לשם
מכיוון שיכולנו להזמין באותו מעמד את מלון המלך שלמה.
לבסוף הנציגה שכנעה אותנו שיהיה בסדר"ושנסמוך עליה" והפנתה אותנו למסעדת פפגיו שלדבריה הכי קרובה למלון..היה קר בדרך והרבה רוח.ושלבסוף הגענו והתיישבנו התחילו להגיש אוכל וסלטים ואז מגיע האוכל והמלצר אומר לנו.....
"הבשר הזה כשר "אבל לא מוכשר"..." מה זה כשר ולא "מוכשר"..זה לא כשר!!
איך מלון שאמור להיות כשר שולח את הלקוחות שלו למסעדה לא כשרה??
איך אפשר לעשות דבר כזה...
ומה עושים השעה 19:00 הבחורה(נציגת השוברים) כבר לא במלון..?
אכלנו לחם וסלט..הילד אכל ספגטי ועל השתיה שילמנו.
בבוקר למחרת ,המשיכה מסכת הזלזול..
ירדנו לאכול ארוחת בוקר בבית קפה של המלון(במקום חדר אוכל שאין)
והמלצרית אמרה לנו שהארוחה לא כוללת שתיה..
זאת אומרת לא קפה ולא שתיה קלה,בבוקר....
החלטנו שעד כאן יש גבול לכל תעלול
.שוחחתי עם פקידת הקבלה וגם עם נציגה של שירות לקוחות המלון
והבהירו לי כי אין ברצונם לפתוח את חדר האוכל ושנחליט אם ללכת למלך שלמה או למסעדות
בנוסף התקשרו לבית קפה שבמלון ואמרו להם לא לחייב אותנו על שתיה חמה וקלה בבוקר.
חשוב מאוד לציין כי ממש מרגע ההגעה למלון ..לנופש,אנחנו היינו עסוקים בטלפונים עם הקבלה, בללכת לקבל שוברים לאוכל ,ובלנסות להבין למה אנחנו שבאנו לנפוש
ומשלמים ממיטב כספינו עבוד בית מלון חצי פנסיון
אמורים לקבל את החלטת המלון שהתחייב בהזמנת הנופש לספק לנו ארוחות בחדר אוכל שבמלון, שלא לקיים את ההתחיבות של קיום חדר אוכל.
בבוקר התקשרנו לחברת אש"ת דרכה בוצעה ההזמנה לנופש וביקשנו לעבור למלון אחר,ומכיוון שחופשתינו נהרסה והזמן היקר שאנחנו אמורים לנפוש בו בוזבז ביקשנו שרשת ישרוטל תעביר אותנו למלון אחר בו קיים חדר אוכל ראוי ותוסיף לחופשה לילה נוסף במקום הזמן שבוזבז על מנת שנתחיל את החופשה כאילו לא היה דבר ולפחות נצליח להוציא את הטוב מהמר.
חברת אש"ת פנתה אל נציגי ישרוטל ונענתה בשלילה.
לכן נאלצנו לאסוף את תיקינו לעזוב את מלון ישרוטל רויאל גארדן
בכעס רב וברגשי העלבה וזלזול.
חופשתינו נהרסה.ואני משתמש במילים עדינות ורכות.
חופשתינו נהרסה.
אני מאמין שכלקוחות כשאנו מזמינים נופש והמלון מתחייב לחדר אוכל
אז חייב להיות חדר אוכל פעיל ועובד במלון!
ואם יש רק 20 נופשים בחצי פנסיון אז שהמלון יודיע מראש בשעת ההזמנה שאין חדר אוכל או לחלופין יסגור שעריו ולא יקבל קהל.
אבל לא יתכן כי בזמן שהמלון ריק היחס שמקבלים האנשים הבודדים שהגיעו לנפוש במלון זה מכל המלונות האחרים
יהיה יחס של זילזול,של חוסר נימוס ושל העלבה.
חשוב לי להזכיר כי בחדר המלון היה חוזה אחריות לחופשה מושלמת.!
להלן המלל שבחוזה.:
"תעודת אחריות לחופשה מושלמת במלון ישרוטל רויאל גארדן

אורח/ ת נכבד/ה

כרשת המלונות המובילה בישראל, אנו מחוייבים לרמת השרות הגבוהה, האיכותית והאדיבה ביותר, בכל מלון, ברמתו הוא.
אנו מאמינים, כי חוויית האירוח במלונות ישרוטל היא המובילה בענף המלונאות.
מתוך אמונה זו, ומתוך בטחון ביכולתנו לקיים ולשמר רמה זו, לאורך זמן, אנו, עובדי החברה ומנהליה, דורשים מעצמנו דרישות
קפדניות בכל תחומי השירות אותו אנו מעניקים לאורחינו.
תעודת האחריות המקורית נוסחה ויצאה לאור לפני עשור - עם השנים היא עודכנה, ולאחרונה, החלטנו להעמיק את מידת
האחריות, ולהתחייב לרמת שירות גבוהה אף יותר.

ברוח זו הננו מתחייבים לכך, שהחלומות שלכם וציפיותכם לחופשה מושלמת, אכן יתגשמו!
מחוייבות זו נוסחה ונחתמה על-ידי עובדי הרשת והנהלתה, ב"אמנת ישרוטל", במילים הבאות:
"אנו נפעל בהתמדה ובמסירות, כדי להציב את אורחינו בראש מעייננו, להבין צרכיהם, לענות על ציפיותיהם ולתת תמורה
מלאה לכספם, בשירות אישי ומקצועי".

את "כתב האחריות" המציג את כל פרטי מחוייבותנו, ניתן למצוא בדלפקי הקבלה ו"במדריך שרותי המלון", הנמצא בחדר.
למרות שאנו משוכנעים ביכולתנו לקיים את הרמה לה התחייבנו, בכל תחום המפורט ב"כתב האחריות", אנו מציינים בו
גם את הפיצוי לו תזכו, במקרים של תקלות.
חופשה מהנה,
רפי שדה

מנהל כללי

עיקרי כתב האחריות לחופשה מושלמת במלונות ישרוטל

כללי אנו מתחייבים לעשות כל שביכולתנו כדי לעמוד בציפיותיכם, ולתת מענה יעיל ומהיר לכל בקשותיכם
לפתרון מהיר ויעיל של הבעיות, בהן אתם נתקלים, אנא פנו למחלקת "שירות לאורח".

תקינות החדר
ואביזריו 1. אנו מתחייבים לכך, שהחדרים אשר יועמדו לרשותכם, יהיו מושלמים מבחינת איבזורם
ותקינותם, ויהיו תואמים להזמנתכם.
2. במידה ודבר כלשהו אינו תקין או מושלם בחדרכם, תוכלו לפנות למחלקת "שירות לאורח"
ופנייתכם תטופל בזריזות, באדיבות ובמקצועיות, תוך הבאת פרטי אופן הטיפול לידיעתכם
תוך 30 דקות.
3. אנו מתחייבים לכך, שכל תקלה בחדר במהלך החופשה, אשר פוגמת בהנאתכם ועליה תדווחו
למחלקת "שירות לאורח" (למעט תקלות, שנגרמו על-ידי גורמים, שמחוץ לשליטת המלון), תיבדק
ותתוקן על-ידי צוות האחזקה, תוך שעתיים לכל היותר, ממועד קבלת הדיווח.

קבלת החדר אנו מתחייבים לכך, שכל אורח, אשר הגיע למלון, ונרשם בקבלה, לפני השעה 16:00, יקבל את חדרו
במהירות האפשרית - ולא יאוחר מהשעה 16:00.
אנו מתחייבים לכך, שכל אורח, אשר הגיע למלון, ונרשם בקבלה לאחר השעה 16:00, יקבל את חדרו מיידית.

מסעדות המלון אנו מתחייבים לכך, שבמסעדת המלון ובמסעדות רשת ישרוטל האחרות יוגש מזון איכותי, טרי, מגוון וערב לחכו
של האורח, והשירות יהיה אדיב ומקצועי.

בילוי ובידור אנו מתחייבים לכך, שבעת שהותכם במלונות הרשת באילת (למעט בימי אבל לאומיים וביום הכיפורים),
תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות בילוי רשתיות, ובכלל זה:
מופע "WOW", פאב "מאנקיס", והמועדונים "פלטינום" ו"יאכט בר", ומתחייבים שלפחות אחד מהם יהיה
פתוח, מידי לילה, עד השעות הקטנות.*

* פעילויות אלה כרוכות בתשלום.

מועדוני "ילדודס" אנו מתחייבים לכך, שמידי יום, תתקיימנה במלון לפחות 6 שעות של פעילות מגוונת לילדים, בגילאי 12-4,
שתפורסמנה מבעוד מועד. "

אי לכך ובהתאם לזאת נבקשך לטפל בתלונתינו ברצינות הראויה לכך.