פרטי התלונה

תלונות רויאל גרדן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה הרוסה נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
ישרוטל רויאל גארדן, החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה
בחודש פבואר יצאנו אני אישתי וילדתנו התינוקת לנופש של 3 לילות במלון רויאל גרדן באילת על בסיס של לינה וא.בוקר
יש לציין שאנו נופשים כבר 3 שנים ברציפות ברשת ישרוטל וזו הפעם הראשונה שלנו במלון רויאל גרדן
החופשה הוזמנה דרך וואלה טורס
עם הגיעינו לאחר נסיעה מפרכת הוסבר לנו שחופשתינו כוללת רק 2 א.בוקר ולא שלוש "וזה המבצע שנירשמנו אליו" כל זאת למרות שהצגנו מסמך מוואלה טורס המציין את החופשה כ 3 לילות על בסיס א.בוקר ,כמו כן שיחותיי עם וואלה טורס נענו "שאין מה לעשות זה מה שיש"
הגענו לחדר וגילינו לתדהמתינו שאין מיזוג אויר בחדר ,אנשי המלון טענו שהמיזוג עובד על איוורור מה שהיתברר כלא נכון {לפחות בחדר שלנו-גם הם הודו בכך והביאו מאוורר במקום}
יש לציין שהטמפרטורה באילת במהלך ימים אלו עברה את 30 המעלות מה שלא נחשב כחורף קריר לפי אף אחד ,נאלצנו לסבול מהחום ולפתוח חלונות גם בזמן הלילה מה שהוביל לכך שהיתעוררנו כל בוקר בשעה 5-6 מרעש משאיות הובלה וזבל שעברו תחת חלוניניו {החדר פונה לחנייה האחורית}
לא יכולנו להנות מחופשה בחדר ,{יש לציין שבתר האינטרנט של המלון מצויין שיש מיזוג אויר בחדרים ובנוסף מי מדמיין מלון 5 כוכבים ללא מיזוג באילת!!!}
כאשר ירדנו לארוחת הבוקר התברר לנו שאין ארוחה כזו במלון ןשאנו צריכים ללכת למלון אחר של הרשת,לאחר מכן כאשר הלכנו לבריכת המלון התברר שרוב רובה של הבריכה נימצא בשיפוצים ושאנו בעתם נופשים באתר בנייה גדול כולל רעש קונגו בלתי פוסק אבק ומפגעים בטיחותיים רבים ,גם זה לא צויין לא בהזמנה ולא באתר האינטרנט,
כתוצאה מכל גורמים אלו נפגעה חופשתינו השנתית שעולה לנו בסכומים גדולים מאוד {וזו החופשה היחידה שלנו במהלך השנה שאנו מצפים לה בכיליון עניים}
יש לציין שבשנים קודמות נפשנו במלונות הרשת המלך שלמה ואגמים בתאריכים דומים מאוד
לא ניתקלנו בחופשות קודמות בשיפוצים כאלו ובוודאי לא בתגובה של אין מיזוג {למרות כל בקשותינו במהלך החופשה ולמרות הטמפרטורה הגבוהה ששררה בזמן זה באילת}
יצרנו קשר עם וואלה טורס ועם נציגת פניות הציבור בישרוטל
וואלה התעלמו מאתנו ופשוט לא חזרו אלינו עם תשובה
ואילו ישרוטל הציעו לנו נופש בהנחה של 25% שוב ברויאל גרדן
בענינו נפגעה חופשתינו פגיעה קשה מאוד ואנו מצפים לפיצוי שלא יכלול הוצאות נוספות מצידיינו ובנוסף יאפשר לנו לשהות במלון אחר ל הרשת ברמה דומה.
על וואלה טורס להשיב לנו דמי א. בוקר שלא קיבלנו [יש בידי את המסמך שמאשר הזמנה כולל א.בוקר}ולפצות על כך שלא עידכנו אותנו על השיפוצים הנירחבים במלון,איננו מבקשים הרבה רק חופשה על החופשה שנהרסב
תודה רבה


עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם בצורת חופשה חלופית לזו שנהרסה פתרון נדרש :

רויאל גרדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה