פרטי התלונה

תלונות Madan2000

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מזעזע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גבעת ברנר כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד תלונה שלום רב.
ביום ב' ה- 10/2 הזמנתי את שרות המשלוחים כץ משלוחים מחברת אריה קלפים בבני ברק לכתובתי הפרטית בהרצליה.
היום, יום ד' 12/5 קיבלתי טלפון בבוקר מהשליח שרון שביקש לקבוע מתי להגיע.
פתאם התחיל לצעוק: "לא שומעים! יש רעש!" וניתק את הטלפון. חזרתי אליו מיד, אבל הוא ניתק את הטלפון.
ניסיתי להשיגו שוב ושוב גם מהנייד וגם מהטלפון בעבודה. אחרי שעתיים הצלחתי להשיג אותו בטלפון,
הוא טען שהוא לא קיבל אף שיחה ממני, אבל הבטיח להגיע עוד חצי שעה ולמסור את החבילה.
לאחר שעה שלא קיבלתי שום תגובה, שוב התקשרתי אליו לברר מתי יגיע, הרי הבטיח תוך חצי שעה ועברה שעה מאז.
בשיחה איתו אמר שהוא לא מתכוון להגיע היום ושאל מתי אני יכול מחר. כעסתי וביקשתי שיגיע היום כפי שהבטיח משעות הבוקר.
טען שיש לו לקוחות אחרים, שהם יותר חשובים ממני וצריכים לקבל ממנו שרות. כשהסברתי לו שאם לא יגיע כפי שהבטיח אפנה לממונים עליו, אמר שאין לו בעיה עם זה, והוא מכיר אותי, אני ואשתי לקוחות בעייתיים מאד...
חשוב לציין, השליח אינו מכיר אותי. מעולם לא נפגשנו.
זאת הפעם ה-2 שאני משתמש בשרות הזה בשלושת החודשים האחרונים.
אני לא בן אדם בעייתי. גם לא אשתי.
אבל אני לקוח ששילם מיד, וזאת כנראה הטעות שלי. כי הייתי מאד מופתע לגלות שבמקום לקבל שרות אני אחת הדמויות השנואות ביותר בחברת כץ משלוחים.
התקשרתי לשרות הלקוחות וביקשתי לדבר עם המנהל. המוקדנית הסבירה שהמנהל הוא איגור וציינה כי העבירה אליו את התלונה והוא הבטיח שהשליח כן יגיע אלי היום.
אחרי מספר דקות התקשר שרון השליח ושאל אם הוא יכול להגיע מחר.
הסברתי שלא וביקשתי שיגיע היום (רק פעם 10 שביקשתי את זה).
אחרי שעה הוא הגיע אבל הוא לא הסכים לעלות אלי לדירה,
ונאלצתי לרדת למטה ולקחת ממנו את החבילה בכניסה לבנין.
מה שנקרא, שרות עד הסוף.
אני לקוח ותיק בהרבה חברות, מעולם לא ניתקתי ביחס מזעזע ומחפיר כל כך ללקוחות.
האם חברת כץ משלוחים כל כך שמנה ושבעה שהיא יכולה להרשות לעצמה לירוק ללקוחותיה בפרצוף, להתחצף אליהם, לשקר להם ולמצוא כל דרך אפשרית להימנע משרות?!
בתודה מראש

עלבון סוג הנזק :

Madan2000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה