פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וגרימת עוול נושא התלונה:
טל נאוה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏13 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אין מילים לתאר! שירות לקוי, המתנה אין סופית לנציגים, הבטחות ללא כיסוי, שקרים, מדיניות גבייה חסרת חמלה, אטימות של נציגים, חוסר תיאום בין אגפים בקיצור, מערכת מנותקת מהלקוחות שלה שלא רואה אותם ממטר. כתבתי מכתב מפורט לחברה (מחלקת פניות הציבור והמנכ"ל). לא מאמינה בהם, לא מצפה שמשהו יקרה, כשנציג אחד לא עומד בהבטחתו זו בעיה שאפשר לטפל בה. אבל כשהדבר חוזר על עצמו שוב ושוב - אין תקנה! המנכ"ל צריך לעשות "בדק בית" בחברה או לשים את המפתחות וללכת הביתה.
השפלה, סוג הנזק :
1. חיבור מיידי של הגז. 2. התנצלות 3. פיצוי כספי פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה