פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קריאת מונה וחיוב כפול נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
ברצוני להעלות על הכתב את ההתנהלות הבריונית של חב' פזגז שאנו שבויים בידיהם.
בערב יום א' 23/6 - חזרתי לביתי וראיתי פתק דבוק על דלתי שהודיע לי על ניתוק הגז בביתי לאחר ביקור טכנאי לצורך ביקורת.
לציין כי לא קיבלתי כל התראה לפני כן וזה הגיע בהפתעה גמורה.
למחרת לאחר דין ודברים הוחלט על הגעת טכנאי רק ביום ה' 27/6 כשבמהלך כל השבוע אני מנותקת מהגז.
לאחר שיחה עם אילנה (אם אני זוכרת נכון את השם) הוחלט כי בחיוב הבא יקוזזו ימים אלה מהחשבון.
ברצוני לציין כי חשבונותיי נעים בין 26-30 ש"ח בממוצע.
בחשבון יוני צויין כי הקריאה הקודמת והקריאה הנוכחית הינה 8.28 (עפ"י קריאת מונה).
בחשבון שאחריו קריאת המונה: ק. קודמת 7.62 (כשהיא אמורה להיות 8.28) וקריאה נוכחית 8.39.
הווה אומר, שאני משלמת שוב אחורה בכפילות.
בנסיון נואש של המון שיחות איתם (כל התאריכים והשמות מתועדים אצלי) לא הצלחתי להבין את מהות הקריאה הכפולה אחורה.
באותו חשבון שהוא גבוה מאוד מן הרגיל אצלי - 47 ש"ח, יש זיכוי של 7 ש"ח, כשאני מסבירה למוקדניות השונות שזיכוי זה הינו בגין שבוע הניתוק.
בשיחתי האחרונה (לאחר 10 שיחות אחרות עם המוקד) עם מריאנה, ביקשה ממני למסור לה את קריאת המונה. ולהפתעת שתינו (גם היא לא ידעה) הסתבר כי המונים הוחלפו. שוב ללא ידיעת הצרכן.
אותה שיחה עם מריאנה נוהלה ב 11/9 כשהחלטנו שהיא תבדוק את נושא החיוב הכפול ותחזור אליי ב 29/9 לאחר החגים.
למותר לציין שהיא לא חזרה אליי למרות ניסיונותיי החוזרים ונישנים באתר האינטרנט של פזגז.
אודה לכם לעזרה מול גוף זה.
במידת הצורך, אשמח לשלוח לכם את טפסי החשבון בו מופיעה קריאת המונה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי על חיוב כפול פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה