פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר מופרז ובקשה להנחה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מוקד הארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום חברים
רציתי לשתף אותכם במקרה שקרה לי עם חברת הגז "פז גז" בתאריך 27.1.14 הגיע לבית של סבתא שלי טכנאי של חברת הגז "פז גז" לצורך בידיקה תקופתית .לאחר בדיקה מסר הטכנאי שיש בעיה בכריים והם לא תקינות וגם הברז ביטחון לא תקין וצריך לחליף אותם.מאחר וביקשנו שיחליף את הברז ואנחנו נקנה כריים חדשות אמר לנו שלא.שצריך להזמין טכנאי בשנית.
קנינו כריים חדשות והרמתי טלפון לפז גז בשיחה עם המוקדנית אמרה לי חיבור צינור 195 שח והחלפת ברז 65 וביקור טכנאי 250 סה"כ 510 שח.קבלתי חום על המחיר
ביקשתי לדבר עם מנהל אחרי 48 שעות התקשרה אלי אחראית בשם אושרית ומסרה לי שהיא תעביר את זה לטיפול ויותר גבוה .הסברתי לה שמדובר באישה זקנה כבת 95 וזו סבתא שלי .היום שוב התקשרתי ואמרו לי שזה עדין בטיפול 11.3.14 חודש וחצי עבר מאז .ושום מנהל לא יצר איתי קשר .כל פעם שאני מתקשר מוקדנית מנסה לחפיף אותי מהקו.

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה