פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה בהספקת גז לדירה שלי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הרצל 44 נהריה 22405 כתובת:
פזגז העמקים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בבנין דירות איפה שאני גרה הדיירים מחוברים למתקן מרכזי של בלוני גז השייכים לחברת פזגז. לכל דירה יש קו גז שעובר דרך שעון שמודד את כמות שימוש הגז. ב-8 למאי פתאום לא היה לי גז בבית, אבל כן היה גז לשכן. למחרת בבוקר הגיע טכנאי של פזגז, הסתכל, ואמר לי שכנראה היה בעיה בקו שמגיע לשעון שלי. נתקו אותי מהבלונים המרכזיים ושמו לי "באופן זמני" בלון קטן – והבלון הזה פשוט התרוקן. הטכנאי הזה, של פזגז, הציע לי "מחיר טוב" - רק 900 ש"ח - כדי לנתק אותי מהשעון ולהתקין לי שני בלונים. לא הסכמתי.
מעז היו לי לפחות 10 שיחות טלפון עם פזגז, גם למשרד המקומי וגם לקו הטלפוני לדיווחי תקלות. כל פעם אני מסבירה את אותו הדבר למישהו חדש, שמסרב להעביר אותי למנהל אבל מבטיח לבדוק את הנושא ולחזור אלי. אני עדיין מחכה לטלפון חוזר.
באחד השיחות עם משרד המקומי הסכימה העובדת לשלוח מישהו שיכול לעזור לי. הגיע טכנאי אחר שהסביר לי שקו הגז לשעון שלי עובר מתחת לריצוף של חניית הבנין. לפי דבריו, הפיתרון היחיד הוא לחבר קו גז חדש לקיר החיצוני של הבנין ממש מעבר לכניסת הבנין. כשביקשתי שפשוט יתיקין לי שני בלונים במקום אחד, הוא אמר שפזגז לא עובד ככה.
דיירי הבנין (אני אחת מהם) לא מסכימים למיקום קו הגז על קיר הבנין. ובינתיים אני נשארת אם בלון גז אחד קטן ואין אם מי לדבר בפזגז.
קיבלתי הצעה מחברת אמישראגז להתקין לי שני בלונים במחיר של 790 ש"ח. זה הרבה כסף.
כספי סוג הנזק :
לפזגז יש שלוש אלטרנטיבות. 1: לנתק אותי מהשעון ולשים לי שני בלונים. 2: לתקן את הקו הקיים ולהחזיר אותי לגז מרכזי. 3: לשחרר אותי מה"שרות" שלהם ולשלם העברה לחברה ישרת אותי כמו שצריך. פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה