פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה באספקת גז- חב' פזגז נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 15.11.14 נגמר לי הגז באמצע הבישול. החלפתי בין הבלונים והזמנתי במענה קולי בלון גז מחברת פזגז.
למחרת, קיבלתי סמס שחויבתי בכרטיס האשראי בסך 161 ש"ח.
לאחר 3 שבועות, נגמר לי הגז בבלון השני ( שאמור להספיק לי חצי שנה לפי ממוצע השימוש שלי), ויצאתי לחצר להחליף לבלון החדש. התברר שהבלון ריק. זה קרה ביום שבת באמצע בישול ארוחה למשפחה ונאלצנו לאכול במסעדה.
פניתי לחברה, ושם התברר שלא סופק לי הבלון החדש, כי סיפקו אותו כנראה לשכנים שלי והפניה שלי נסגרה כסופק.
לאחר שהתלוננו במוקד ושוחחנו עם מנהלת בשירות, קיבלנו בלון גז לאחר 3 ימים, וגם לא באופן מיידי אלא ביום חלוקה רגיל באזור שלנו בתאריך 9.12.14. מרגע ההזמנה עד האספקה עבר כמעט חודש ימים!!

כאשר טענו בפניהם שגם הבלון השני בעצם ריק וכנראה גם אותו קיבלנו בהזמנה קודמת מלא באופן חלקי, טענו בחברה שאין לנו על מה להתלונן ושלא ניתן להוכיח זאת. אך המציאות היא שאין לי גז!!
אני טוענת, שחברת פזגז ושליחיה מרמים את לקוחותיה, לא ניתן להוכיח שאני מקבלת מיכלי גז מלאים כי המיכלים אטומים ואין שום אמצעי בקרה על האספקה.
אני רק יודעת שאני מחוייבת כספית מבלי לקבל את השירות והמוצר שמגיעים לי במלואם, ובשירות מחפיר של חברת הגז.
אודה לכם על בדיקת הנושא.
כספי סוג הנזק :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה