פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת גז נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
סוכנות ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 12.12 בוצעה הזמנה של בלון גז אחד לדירתי, מאז עברו 20 יום והבלון טרם סופק לפי בקשתי. כמה ימים אחרי ההזמנה מתקשר אחד המחלקים ומודיע כי הוא נמצא בכותבת מסוימת שבכלל לא הייתה הכתובת הנכונה להספקת הגז. גם אחרי שהבהרתי לו כי זו אינה הכתובת ונתתי לו הכתובת החדשה, הוא לא הגיע לכתובת התקינה. במשך שבועות אני מתקשר לברר מול מוקד פז גז שפותחים פניות על ימין ושמאל. נציגה מהמוקד טענה בפני כי הבלון סופק כשלמעשה אין הדבר כך ורק לאחר בדיקה של האזיקון עם תאריך של בלון ישן היא הבינה כי הבלון טרם הוחלף ופתחה עוד פניה בנושא, כמה ימים לאחר שלא יצרו קשר התקשר המחלק שוב וצעק כי אנחנו אשמים שהבלון לא מסומן כרהוי. למרות שניתנה לו הכתובת ותאור של המיקום הבלון לא הוחלף עדיין. לסיכום אני לא יודע מה המחלקים עושים עם הבלוני גז כמו כן התנהלות הסוכנות בירושלים היא מתחת לכל ביקורת, לא חוזרים ללקוח אחרי הזמנה שנפתחת באינטרנט.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אחרי 20 יום שישלחו מחלק גז אחר שמכיר את האזור ושהבלון יוחלף בשעה טובה. פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה