פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סכום חשבונית גבוה למרות צריכה מינימלית נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חצי השנה האחרונה (ותקופה נוספת במהלך השנה שעברה) אני מקבל חשבונית גז גבוהה מהצריכה האמתית כיוון שזו מסתמכת על הערכה ולא על קריאת מונה. בעת פניה לנציג שירות אני נאלץ להמתין זמן רב על קו הטלפון ולבזבז זמן יקר בעבודה (וזאת עקב שעות הפעילות המצומצמות של המענה הטלפוני), וגם לאחר הגעה לנציג, כאשר נאמר לי כי החשבונית תתוקן ויחזרו אליי, איש אינו טורח ליצור איתי קשר.

בזבוז זמן סוג הנזק :
קריאת מונה על ידי נציג החברה ויצירת קשר טלפוני פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה