פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתק גז בביתי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רח' ויצמן 40 מיקוד 44247 כ"ס כתובת:
רח' ויצמן 40 כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חברת פזגז מספקת גז לבניין שבו אני גרה כבר 20 שנה. (גז מרכזי).

חברה זו גם הייתה הקבלנית שבנתה לבניין את התשתית וכמובן שהייתה אחראית לתקינות ולהעברת הביקורת הנדרשת טרם כניסת הדיירים לבניין החדש.

מדי תקופה חברה זו שלחה טכנאי לבדוק תקינות הגז.

ב-2006 הגיע הטכנאי ולטענתו נקודת הגז אינה תקניתעלי לציין שנקודת הגז הזו לא זזה ממקומה מיום שהותקנה על ידי החברה עצמה.

טענתי בפני החברה שנקודת גז זו נבנתה על ידם ואם נקודה זו לא תקנית הרי שהם אשמים וכיצד העבירו ביקורת גז? זו עבירה על החוק, האם בשל רשלנותם אני צריכה לשאת בהוצאה? לי אישית לא מפריע ולדעתי אינה מהווה שום בעיה מלבד אסטטי שכבר התרגלתי ושבכלל חשבתי שכך זה צריך להיות. כי כך קיבלתי את הדירה.

טענתי כלפיהם שהם אחראים, הם היו הקבלנים של הבנין, שהם ביצעו עברה ולכן הם צריכים לתקן זאת על חשבונם. כמובן שהם לא הסכימו ולאחר מכן ניתקו לי את הגז.

בהמשך נשלחו לביתי חשבוניות לתשלום בגין חיוב קבוע. לשאלתי מדוע אני צריכה לשלם את החיוב הקבוע כאשר אני לא עושה שום שמוש מפני שנותקתי מהגז, טענו שכל עוד לא פורק המונה מביתי הם מחייבים אותי.

לאחר טלפונים רבים אליהם ולאחר ששוחתי עם המנהלת דליה, הודיעה לי וכן גם במכתב שנשלח אלי מיום 15.במרץ 2007 שבו היא מוכנה להוזיז את הנקודה על חשבונם, ושאני אשלם את החיובים שנשלחו אלי בזמן שנותקתי ולא עשיתי שום שמוש בגז.זה נשמע לי לא הוגן ולא הגיוני.

באפריל 2008 פניתי אליהם בפקס ובטלפון וביקשתי מהם לבוא ולבצע את העברת הנקודה כפי שהתחייבו במכתבם אלי מיום 15.3.07.
הם התעלמו מפנייתי ויותר מזה ללא ידיעתי וללא נוכחותי התברר שהיו ופירקו את המונה.

כעבור זמ הגיעו ופירקו את מונה הגז.

ב-2008 ביצעתי עוד נסיון להידברות. ביקשתי את המנהלת. הפקידות שיר,נתי,לאה ועוד לאע שיתפו פעולה. לא רצו להעביר לי לשיחה את המנהלת. ביקשתי מהם לשלוח את הטכנאי כפי שהמנהלת במכתבה ציינה ולהתקין על חשבונם. ביקשו ממני לפקסס להם את תוכן המכתב שבו המנהלת מציינת זאת. מאז לא חזרו.

שאלתי: הם היו מוכנים לבוא ולתקן את הליקוי שנעשה בגלל רשלנותם, מדוע עלי לשלם את החיוב הקבוע שנשלח אלי כאשר לא עשיתי שמוש בגז מאחר ונותקתי?

אודה לכם מאוד בעד תשובתכם וטיפולכם בנושא.
תוכלו לפנות אלי בשאלות לפלאפון 054-7658061 תודה מאוד
מברכה
עוגמת נפש סוג הנזק :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה