|
|
|
|
|
|
חברת פזגז מעונינת בתשלום עבור חיבור הגז למרות שקיבלה תשלום עבור שיפוץ הצנרת . לא התבצעה בדיקה תקנית למרות שהנני זכאי לה ע"פ חוק . |
נושא התלונה: |
יום שני 21 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
השתלשלות העיניינים :
1. ביקשתי מחברת פזגז להגיע על מנת לתת הצעת מחיר לשדרוג צנרת הגז בביתי ( שנרכש לאחרונה ) , ואף לבדוק את תקינות הצנרת .
2. הגיע אליי נציג וראה שהבית בשיפוצים . הוא אמר שאין באפשרותו לבצע בדיקה תקנית מכיוון שהבית בשיפוצים . כמו כן נתן לי הצעת מחיר להחלפת חלק מצנרת הגז .
3. הזמנתי את שירות החלפת הצנרת והגיע אלי נציג שטען שאין באפשרותו לתת לי שירות כי אין לו סולם וביקש שאצור קשר עם המשרד .
4. יצרתי קשר עם המשרד והזמנתי צוות עם סולם . הם הגיעו והחליפו את הצנרת . הם ביקשו לחייב אותי על 8 מטר צנרת בזמן שאני מדדתי 4 מטר צנרת . לבסוף הם הסכימו איתי . הצוות המדובר לא פתח עבורי את ברז הגז הראשי מכיוון שלא היה בביתי מכשיר גז . ( דבר שלא נאמר לי !) . הצוות הזה אף השאיר את החור של הצנרת בקיר ללא צינור מתעל וללא אטימה ...דבר שהבנתי שמגיע לי .
5. רכשתי מכשיר גז וכשביקשתי להזמין צוות שיפתח את הברז הראשי נאמר לי שאני צריך לשלם על השירות 160 ש"ח .
6. ביקשתי לדבר עם האחראית ( איילת אסרף ) אך היא לא חזרה אליי למרות פניות חוזרות שלי . בשלב מסויים ניתן לי לדבר עם מנהל קשרי לקוחות ( לדעתי זה היה תפקידו ) והוא הוריד את המחיר ל-80 ש"ח , מכיוון שהבין את מצוקתי שנגרמה מחברתו .
7. קבענו יום לביצוע הפעילות של פתיחת הגז אך אני דחיתי את המועד . ועדיין לא קבעתי מועד אחר .
|
כספי |
סוג הנזק : |
1. שחברת הגז תפתח את ברז הגז ( גז מרכזי ) לדירתי ל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פזגז שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|