פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאי לא הגיע, מתנהג בגסות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן התלונה שהעברתי הבוקר לחברת פזגז באמצעות אתר האינטרנט שלהם:
שלום רב,
ברצוני להתלונן על שירות הלקוחות באיזור מודיעין. טכנאי הגיע לביתי (ללא תיאום) בשעות הבוקר, ובמקרה הייתי בבית - אמרתי לו כי אין באפשרותי לקבלו, כיוון שהייתי בדרכי החוצה.
עוד באותו היום התקשרתי למוקד כדי לתאם מועד בדיקה תקינות מערכת גז, שנקבע ליום ה - 21 בנובמבר 2010.
באותו היום לקחתי מספר שעות חופש מהעבודה כדי להיות בבית לביקור הטכנאי: הטכנאי לא הגיע כלל, ואפילו לא התקשר.
אמש, ה 1 בדצמבר 2010, מצאתי פתק על דלת ביתי, האומר כי הטכנאי היה במקום, וכיוון שלא הייתי בבית, עלי לתאם מועד ביקור, אחרת תנותק אספקת הגז לביתי. התקשרתי לטכנאי, והוא הסכים לבוא ביום ו' בין שמונה לאחת. כשאמרתי לו שעל פי חוק הוא חייב לתת טווח של שעתיים הוא (בגסות רבה לטעמי) אמר לי שעלי לתאם עם המשרד, כיוון שהוא לא יכול לדייק.
הוא גם אמר שהוא כלל לא ידע על הביקור שתואם ב 21 בנובמבר.
התקשרתי מייד למשרד, שאימת כי תואם ביקור ל 21 בנובמבר, אך לא התבצעה בדיקה, "לא יודעים למה". ביקשתי לתאם טווח של שעתיים, אך אמרו לי שזה לא אפשרי, ושמנהל יצטרך לחזור אלי. למותר לציין כי אף מנהל לא חזר אליץ
תיקון מס' 24 לחוק הגנת הצרכן מציין בבירור כי זמן ההמתנה לטכנאי לא יעלה על שעתיים, מעבר לשעה המדויקת שתואמה (לא טווח שעות). לחילופין, ניתן להציע לצרכן להמתין לקריאה טלפונית אולם יש להסביר לצרכן כי הוא רשאי לסרב לכך.

ביטול מועד ביקור טכנאי על-ידי נותן השירות יכול להתבצע עד השעה 20:00 בערב קודם למועד שתואם, ובתנאי שהמועד החדש יהיה בגבולות הזמן הקבוע בתקנות לתיקון המוצר.

בתיקון זה נקבעה זכותו של הצרכן לפיצוי בסך 300 שקל, ללא הוכחת נזק, במקרים בהם איחר הטכנאי להגיע לבית הצרכן לשם תיקון המוצר ביותר משעתים מעבר לזמן ההמתנה הקבוע בחוק (סה"כ 4 שעות מהמועד המדויק שנקבע) ולפיצוי בסך של 600 שקל, אם איחר הטכנאי ביותר מ-3 שעות מזמן ההמתנה.

נותן השירות רשאי להציע פיצוי בשווה כסף, בטובין או בשירותים לצרכן, אולם הדבר נתון לבחירת הצרכן ובהסכמתו בלבד.

לפיכך, לא רק שמגיע לי טווח של שעתיים בו יגיע הטכנאי לביתי, אלא גם מגיע לי פיצוי בסך 600 ש"ח.

אני אודה לכם מאוד אם תתיחסו לעניין ותביאו אותו לפתרון מהיר.
תודה רבה,
עופר בטט
תיאום ביקור טכנאי לטווח של שעתיים, כנדרש על פי חוק פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה