פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תעריף ממ"ע נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מבוא המתמיד 4 י-ם כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בשנת 2010 התחברתי לחברת פז גז לאחר שרכשתי דירה חדשה מקבלן . נאמר לי כי חברת הגז המספקת גז לבניין הינה חברת פז-גז . פניתי לחברה שילמתי דמי חיבור וחיברו אותי לגז . לא נאמר לי דבר לגבי התעריפים שיגבו ממני או שעומדים להגבה .
להפתעתי בעת קבלת חשבון גז התברר כי גובים ממני 21.12 ש"ח לממ"ע מהממ"ע הראשון .
בדירה קודמת שלי באותו איזור מגורים עם אותה חברה גז התעריפים היו מדורגים ככל שצןרכים יותר התעריף קטן .
פניתי לחברה , מדוע לא ידעו אותי לפני על התעריפים שיתכן והייתי בודקת מול חברות נוספות , מיד אמרו לי כי יתקנו את החשבון וישלחו לי חשבון מתוקן .
לאחר שיחות וטלפונים רבים לחברה כל הזמן אמרו לי אין בעיה תקבלי חשבון מתוקן , עד היום לא קיבלתי חשבון מתוקן אך קיבלתי התראה לפני ניתוק ולא חשבון מתוקן . בבקשתי לשוחח עם עליזה מנהלת בפזגז או עם המנכ"ל היו ללא מענה .
אך מנגד חזרה אלי פקידת שירות שאמרה לי כי אישרו לזכות אותי רק ב-
300 שח בלבד בגין חשבון פברואר ,שהינו מזערי לעומת הזיכוי שאני אמורה לקבל לפי התעריפים החדשים שאישרו .
כל הבטחותיהם כי יחזור אלי מנהל , "לא דובים ולא יער" יחס מזלזל ביותר לא נתקלתי בשירות כזה שאין אפשרות לשוחח עם מנהל בחברה .

התמןהה הוא שידוע לי שבאיזור שלי נערך מאבק בין חברות הגז והגיעו איתם להסדר כי כל השכונה תקבל תעריפים מוזלים "בית הכרם" מדוע לא מלכתחילה עדכנו תעריפים אלה .
הם מנסים ללכת בשיטה של לנסות לגבות אם יתלוננו יתוקן....

זיכוי פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה