|
|
|
|
|
|
זמן המתנה חריג לפנייה טלפונית אל סניף החברה and customer.< |
נושא התלונה: |
יום שני 29 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קריות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בנסיונות להגיע אל מענה אנושי לשירות צרכני פזגז בקריות (שלוחה מס' 3 בטלפון הנ"ל) לצורך הזמנת בלון גז, חיכיתי המון זמן - עד שממש התייאשתי!
|
לא יכולתי להזמין טלפונית את בלון הגז, כפי שעשיתי זאת בעבר. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
פזגז שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|