פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמן המתנה חריג לפנייה טלפונית אל סניף החברה and customer.< נושא התלונה:
‏יום שני ‏29 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בנסיונות להגיע אל מענה אנושי לשירות צרכני פזגז בקריות (שלוחה מס' 3 בטלפון הנ"ל) לצורך הזמנת בלון גז, חיכיתי המון זמן - עד שממש התייאשתי!
לא יכולתי להזמין טלפונית את בלון הגז, כפי שעשיתי זאת בעבר. סוג הנזק :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה