פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנתי גז, חיכיתי חודש, ו-כלום- נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני למעלה מחודש (!) הזמנתי דרך המוקד הטלפוני של החברה בלון גז, וביקשתי לשלם במעמד ההחלפה.
במערכת לא ניתן לקבל פרטים על זמן האספקה - לא יום אספקה ולא שעות אספקה. מיותר לציין שזה לא רק מעצבן אלא גם בלתי-הגיוני בעליל לחכות להם בבית 24/7 עד שיואילו להגיע.
בניסיונותיי העקרים להתקשר למוקד נאמר לי שהמוקד עמוס, פעמים חיכיתי לנציג שירות (עד שנמאס לי, חבל לי על הזמן והאנרגיות, אני לא חושב שזה ראוי שארדוף אחריהם כדי לקבל שירות), ולפעמים פשוט התבשרתי שהמוקד סגור כרגע עמכם הסליחה.

אז החלטתי לחכות. בסבלנות. בשקט ובחושך (אני חצי פולני).
חלף שבוע, חלפו שבועיים, שלושה וארבעה. והגז? אינו.

יש לומר מראש: מאחר וכמו רוב בני-האדם איני נמצא בדירה שלי 24/7, ייתכן והגז הגיע מתישהו, כשלא הייתי בבית. אבל אי אפשר לדעת, משום שהם לא ניסו לתאם איתי תאריך או זמן, לא בישרו לי אפילו על זמן ההגעה המשוער, ולא יצרו איתי קשר או שלחו הודעה משום סוג ע"י החברה: לא בטלפון, לא במייל, אפילו לא SMS מסכן אחד.

וכך, הימים חולפים והגז אינו, ואני עודני מחכה בביתי בציפייה ובסבלנות ומחזיק אצבעות שאולי סופסוף תגיע המשאית.
שיגיעו כבר למלא גז, למען השם, ויקבעו תאריך ושעה *מראש*. אני לא אוהב הפתעות פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
מר אופק משה - מנהל פני שם ותפקיד:
13.9.2011
בראש ובראשונה אני מבקש להודות על פנייתכם בשם הלקוח, עם קבלת פניית הלקוח הועברה הפנייה לבירור מעמיק אשר בסופה נשוב ונעניק את תשובת חברתנו,
כחברה ששירות היא נר לרגליה אני מבקש לשוב ולהודות על פנייה זו.
תגובה:
13.9.2011
נשוב ללקוח בסיום הבירור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה