פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלות חשבון הגז גבוה למרות צריכה מינימלית. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו מחוברים לגז מרכזי ועלות אחזקת המיכל גבוה מאוד וגורמת לחשבון גז גבוה (למרות שאנו לא משתמשים בהרבה גז).
אין דרך לעבור לשמוש בבלוני גז (שהם הרבה יותר זולים), ולכן אנחנו תקועים עם חשבון גבוה ששואב מאיתנו כסף רב ללא הצדקה.
אנחנו מחוברים כבר יותר מ 18 שנה!
כספי סוג הנזק :
לאפשר לנו להתנתק מהשרות. פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
אופק משה - מנהל פניות שם ותפקיד:
משפחת אוקון אשר מתגוררת בק.גת מחוברת לאספקת גז באמצעות צובר.
לקוחות המחוברים באמצעות גז מרכזי הינם לקוחות שמטופלים על-ידי חברתנו באופן שוטף במילוי גז ואחזקת המתקן לעומת לקוחות מכלים אשר עליהם להיות עם "היד על הדופק" ולבצע הזמנות גז בסיום שימוש במכלים.

תגובה:
משפחת אוקון שלום.
ראשית, חשוב לי לציין, כי אנו עושים את המיטב בכדי לעמוד בסטנדרטים גבוהים של שירות מקצועיות ובטיחות.
בהמשך לשיחתנו הטלפונית בנושא "ניתוק שירות מגז מרכזי".
כאמור הנושא אמור להיות מטופל במסגרת כלל הדיירים המחוברים לצובר.

לעניין החשבוניות בתחילת השבוע תיצור עמך קשר נציגת חברתנו מסוכנות פזגז הקרובה לביתך ותבאר עמך את כל נושא החשבוניות, אנא תעלה בפניה את כל שאלותיך.
לשרותך בכל עת!
אופק משה
מנהל פניות הציבור פזגז
03-9688024
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה