פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת חלק תקול במסגרת תיקון מכשיר נושא התלונה:
b ilan שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה מס' 69627 - המכשיר נשלח לתיקון, והטכנאי שהחזיר את המכשיר לא הביא עימו החלף הנדרש.
כל זאת למרות שביקשתי ממנו במפורש ביום שהגיע אליי לביקור, ולמרות שדיברתי איתו בטלפון למחרת, ולמרות שדיברתי עם הסוכנות והופניתי ע"י מי שהציג עצמו כמנהל השיווק (או משהו כזה) - כל זאת לא הואיל.
שמעתי גמגומים, שמעתי תירוצים ואפילו נדהמתי לשמוע שוב שמציעים לי לנסוע
ש ו ב!!! לראש העין ליבואן.
מה נהיה? כל לקוח שצריך חלף למכשיר שלו, ייסע בעצמו ליבואן לרכוש את החלף? ואם היבואן היה גר באילת? היו מבקשים שאסע לאילת?
אני מבקש שמנהל שירות הלקוחות יסיים את עבודתו הברוכה אותה אף שיבחתי במדור המחמאות, וידאג שחלף כאמור יגיע אליי - ואני אף דורש לשלם עליו!!!
החלף דרוש לפעולה תקינה של המכשיר סוג הנזק :
שהחברה תדאג להשיג החלף מהיבואן ותספק לי אותו. בתשלום!!!!!! פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה