שירות לקוי ועבודה לקויה באספקת גז ביתי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 22 פברואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
כפר סבא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום א, 19.2.2012 התקשרתי להזמין גז, לאחר שבלון הגז, שנפתח כשבועיים מוקדם יותר, נגמר. אי אפשר היה להשיג את הסניף ושיחות הטלפון הועברו למוקד קבלת הודעות (שנענו רק בערבו של אותו יום).
מאחר והנחתי שמשהו לא תקין בגלל שבלון גז מחזיק כ-5 חודשים, התעקשתי והגעתי למח' התלונות, לאופק, ודרכו קיבלתי שיחה מהסניף, שקיבל את הזמנתי וכן הזמנת ביקורת גז.
אתמול הגיעו 2 בלוני גז והבוקר הגיעה הביקורת. הבודק אמר שיש דליפה חזקה מאוד ויודיע לסניף מיד.
אחרי שעתיים, מאחר ולא התקשרו (אני בעצם בלי גז מיום ששי 17.2.2012), התקשרתי לסעיף. הפעם ענו לאחר שהות סבירה, וכשניסיתי להסביר שצריך לבוא לתקן את צינור הגז, האדם שענה לי היה עסוק בלהטיף לי איך לדבר ואיך להתנהג.
אני בת ששים. אני לחוצה כי לא רק שאין לי גז, אלא גם שאני צריכה לרוץ אחרי נותני השירות.
לפני כחודש נעשתה אצלי הארכת קו הגז על-ידי טכנאי של החברה, כך שיש סיכוי טוב שכל הבעיה נובעת מחיבור לא תקין.
מאחר ומדובר במתן שירות הנוגע לחומרים מסוכנים, ציפיתי להענות יותר עניינית ומהירה.
|
יתכן נזק כספי אם השרות לא ינתן בהקדם |
סוג הנזק : |
|
|
|
|