פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות פזגז בירושלים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום !
שמי צומי יהב ת.ז 032833121 מרחוב הרדוף 582/5 משכונת גילה בירושלים
לקוח פזגז כ-10 שנים ומעולם לא הייתה לי שום בעיה / חוב ,לאחרונה פנו אלי מפזגז י-ם ע"מ לבדוק בדיקה " תקופתית" (שנערכה לפני כ4 חודשים) לאחר הבדיקה ע"י טכנאי בשם שלומי נאמר לי כי עליי לבטל את נקודת החשמל או להעתיק את נקודת הגז למרחק מסוים , תיאמנו לפגישה חוזרת בעוד כ- שבוע ימים (יום ב)
נטרלתי את נקודת החשמל במקום זה מכיוון שאין צורך בה יותר, מאחר ושלומי הטכנאי לא חזר אלי טלפונית אשתי פנתה לפזגז ע"מ לתאם פגישה נאמר לאשתי ע"י הטלפנית בשם בתיה כי אין ביכולתו של הטכנאי להגיע אחרי השעה 4 אחה"צ וברוב חוצפת הטלפנית לאחר וויכוח סוער וצעקות על אשתי הטלפנית שלכם ניתקה לה את הטלפון לפני שאשתי סיימה להציג את טענותיה .
ביום ד 15/2/2012בערב אשתי רצתה להכין א.ערב לילדי ומשום מה מישהו ניתק את אספקת הגז , לאחר מספר שיחות עם טכנאי בשם שלומי שהסביר שאין באפשרותו לעזור וייצור קשר עימי בעוד מספר דקות וכמובן שלא צלצל חזרה נאלצנו להגיש ל3 ילדים קטנים ארוחת ערב קרה ולקלח אותם עם מים קרים .
אוסיף ואציין שיש בדירתי תנור יונקרס שעובד שעות רבות בימים קרים אלו ,למחרת ביום ה 16/2/2012 ב 8 בבוקר שוחחתי עם נציג בשם יהונתן הוא אמר שיגיע טכנאי בין 10 ל 12 בשם אסף וגם נתן לי את מספר הפלאפון שלו כמובן שאסף לא הגיע וגם לא ידע במה מדובר , בשעה 12 פניתי שוב ודיברתי עם נציגה בשם יפה שהודיעה כי זהו כלל לא האזור של אסף ויגיע טכנאי בשם דודו תוך כ 1/2 שעה , כמובן שדודו לא הגיע ושוב צלצלתי לברר הפעם יהונתן טען כי אין באפשרותו של הטכני להגיע היום (יום ה) ויגיע מחר , במקביל צלצלה אליכם אשתי ושוחחה עם נציגה בשם אור שלא טרחה להסביר את סיבת אי הגעת הטכנאי וניתקה את השיחה ,כאשר צלצלה שוב אשתי לבדוק את פשר ניתוק השיחה הנציגה בתיה ניתקה לה את השיחה ,לבסוף לקראת השעה 15 אחה"צ לאחר יום שלם של תחנונים רבים מריבות וצרחות הסכים יהונתן לשלוח טכנאי שיחבר את אספקת הגז ,לסיכום אציין כלקוח אני מאוד מאוכזב מהשרות שניתן לי ע"י כל צוות העובדים בפזגז 3 ילדים קטנים נאלצו לאכול ארוחת ערב קרה ולהתרחץ במים פושרים ואשתי שבהריון בחודשים מתקדמים נאלצה להתמודד עם עוגמת הנפש של צוות העובדים בפזגז חוסר תיאום בין הצוות הפרונטאלי לבין צוות השטח זהו חוסר מקצועיות פעמים רבות של השפלות העלבות צעקות וצרחות ולבסוף ניתוק הטלפון לא כך אמורה להתנהל חברת הגז הגדולה במדינה , עקב השפלות אלו שוקל אני בימים אלו לעבור לחברת גז אחרת או להתקין בלוני גז
רק במקרים אלו האזרח הקטן מרגיש "באמת" קטן ובעבור שרות שמגיע ולא בחסד אלא בתשלום מלא .
אבקש התייחסותך בנושא .
העתק:
משרד האנרגיה תלונות הציבור
אתר תלונה
מנהל פניות לקוחות
משרד מנכ"ל פזגז
לטיפולכם אודה
צומי יהב
הרדוף 582/5
גילה י-ם
[email protected]
pkt : 052786262
עוגמת נפש סוג הנזק :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה