פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאי לא הגיע במועד שנקבע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ד 29פברואר הגיע נציג של חברת פזגז אל ביתי ואמר שהוא רוצה לקבוע מועד לבדיקת בטיחות של נקודות הגז בבית ולשם כך הוא נכנס לראות איפה צריך יהיה לבדוק, לאחר מכן קבע מועד להגעת הבודק :יום א 4מרץ בשעות 08:00-10:00 אני חיכיתי בבית מ-08:00 עד 11:35. בשעה 11:35 התקשרה פקידה מפזגז ורצתה לקבוע איתי מועד לבדיקת הבטיחות,אמרתי לה שכבר קבעו לי להיום ואני כבר מחכה מבקר לטכנאי-אמרה שהיא לא יודעת מזה-וקבעה לי מועד חדש לבדיקה וכשבקשתי פיצוי על הזמן שחיכיתי לשוא אמרה לפנות לשירות לקוחות -פניתי לשירות הלקוחות של פז גז -אמרו: טכנאי לא יכול לקבוע מועד לבדיקה-לא נוכל לעזור.אבל העובדה היא שבא אדם מפזגז וקבע איתי מועד!
אני שואלת מי יפצה אותי?
אני רוצה פיצוי על הזמן שישבתי לחכות לבדיקה -כי לפי החוק יש לפצות את הצרכן על איחור בהגעה של הטכנאי-שבמקרה זה לא הגיע כלל!

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה