|
|
|
|
|
|
שרות לקוי |
נושא התלונה: |
יום שלישי 01 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.5.12 הגיע טכנאי לביתי מאחר והתלוננתי על ריח גז במטבח. הטכנאי בדק ומצא שיש להחליף את הקו וניתק את אספקת הגז.
נתבקשתי לקבוע מועד נוסף לפתרון התקלה וכך עשיתי.
לאחר יומיים הגיע טכנאי (באיחור של שעה וחצי) שלא יכל לבצע את העבודה כי חסר היה לו סולם. הוא הלך לדרכו ואמר שהוא קובע עבורי עם טכנאי אחר. הבעתי את אכזבתי על כך שאת השבת לא נוכל לקבל בביתנו כי הגז מנותק כבר שבוע, אך הטכנאי חזר ואמר שרק ביום שני לאחר מכן יש אדם פנוי עם סולם(בכל החברה)
עבר סוף השבוע וביום שני התקשרתי לבדוק למה מאחר הטכנאי ואז נודע לי שאין בכלל הזמנת עבודה ואין טכנאי שאמור להגיע.
כל זאת כאמור לאחר שמחלקת שרות לקוחות של חברת פזגז הבטיחו שהתקלה בטיפול.
זמני ההמתנה לדבר עם מחלקת שרות לקוחות הוא ארוך ומייגע וגם אינו תואם את סידור העבודה עם הטכנאים. הפסדתי שלושה ימי עבודה להמתין לכבוד הטכנאי שלא סוחב סולם לעבודות התקנת גז.
אז פזגז לא שירות ולא אמינות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי על ימי העבודה ושבתות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פזגז שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|