|
|
|
|
|
|
אספקת מיכלי גז |
נושא התלונה: |
יום ראשון 17 יוני 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
כבר 5 ימים אני מנסה להשיג את חברת הגז המספקת לי בלוני גז.
כבר 5 ימים אני על מענה קולי שמספק לי מוזיקה אך לא מספק מענה אנושי.
מחיר בלון גז עלה מ 370 ש"ח ל 500 ש"ח בשנה האחרונה עקב התיעלות החברה לדבריהם.
עשרות הודעות למענה הטלפוני שלהם ועדיין אני ללא גז.
אפילו להתלונן למנהל הסניף לא ניתן כי פשוט הוא לא עונה/מגיב להודעות הצרכנים שלו.
בהזדמנות הראשונה אברח מהם - בושה על שירות מעליב ומחפיר זה!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אם מתיעלים - אולי כדאי שישמרו על הקיים להם קודם כל אחרת יישארו ללא צרכנים. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פזגז שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|