פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מייבש כביסה רינאי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
זבוטינסקי 2 כתובת:
תיאור הבעיה:
התקשרתי ודיווחתי על תקלה במייבש-אינני מזהה את התקלה.רק ציינתי שהבגדים לא מתייבשים ועלי לסגור ולהדליק מחדש בכל פעם מס' פעמים עד לייבוש מלא-דבר שלא היה בתחילת השימוש במייבש.הפקידה לקחה פרטים ותיאמה איתי ליום למחרת.ביום למחרת הטכנאי לא הגיע.מבירור שערכנו-שלחו אותו לכתובת אחרת.התקשרה אלי פקידה רוסיה ואמרה לי שאולי היא תעזור לי כי יש לה את אותו המייבש.היא בקשה שאראה אם הברז סגור-אמרתי לה שאייני יודעת כיצד הוא נראה כשהו סגור-אבל אלך ואסגור.היא חיכתה על הקו ושאלה איזה מספר יש על הצג-עתי לה:12.היא ביקשה שאסור את הטלפון והיא תברר בשבילי מה זה 12.
היא מתקשרת אלי ואומרת שזה אומר שאולי אין מספיק לחץ ולכן היא תשלח אלי את הטכנאי בסופו של דבר.אמרתי לה שאני סגרתי את הגז כפי שביקשה ולכן אולי זה 12.ואז היא אמרה לי לפתוח.כשהגיע הטכנאי הרגשתי מיד שמשהו לא בסדר-הוא בכלל לא הכיר את המייבש.הוא אמר שהוא לא קשור למייבשים האלו.אז,למה שלחו אותו אלי?אני בפרוש דיברתי על מייבש.ואז הוא אמר שהיא ביקשה שיבדוק לחץ-הלחץ תקין.והוא יבקש ממנה שתזמין בשבילי טכנאי מתאים לבעיה.היא מתקשרת אלי וקובעת איתי ליום למחרת טכנאי.היא לא אמרה שזה עולה תשלום.היא גם לא הבינה ממני מה הבעיה בדיוק.כשהגיע הטכנאי הוא אמר שהפקידה הרוסיה אמרה לו שאני אמרתי לה שהיה לי 12 בצג.מה פתאום?הנושא הזה כבר נסגר אתמול עם הטכנאי שבדק לחץ גז.וזה היה בגלל שהיא בקשה ממני לסגור את הברז.
הטכנאי ה"מתאים" לא מצא מה הבעיה ואמר לי שעלי לשלם.אמרתי לו שאף אחד לא אמר לי זאת וחץ מזה הוא בכלל לא עשה כלום-רק לחץ על כפתורים.
בסופו של דבר לאחר משא ומתן שכלל לא מתאים לי ולא נעים לי- לא שילמתי.
אבל:1.הפקידה הכחישה כל מה שאמרתי לה ועשתה ממני צחוק ושקרנית
2.המייבש לא הסתדר-והמצב נשאר כפי שהיה.
3.למה שלחו לי בתחילה מרמה מישהו לא מתאים?ואם א הייתי עולה על כך והיה דורש ממניתשלום?מנין לי שזה לא הטכנאי המתאים?
4.זה שרות של פזגז?איזה מן שרות זה למייבש א המצב נשאר כפי שהיה?
הרגשתנו כצרכנים-גרועה.עשו מאיתנו צחוק.ניסו לסחוט מאיתנו כסף במרמה.נשארתי בבית יומיים בשעות שקבעו לי כדי לחכות טכנאים לא מבינים כלום!במייבש מסוג רינאיי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפחות התנצלות. פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה