פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזלזל..יחס משפיל..!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רוטשילד 14 בת ים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כ חודש נגמר לנו הגז בביתנו.. התקשרנו לפז גז למספר 03-7611516. ישנו מענה קולי המודיע זמן ההמתנה ארוך מהרגיל. לאחר כשעה..!!!!....התייאשתי...וסגרתי ..כעבור כמה זמו התקשרתי שוב...ושוב..עדש שסוף סוף ענו לי.."יחזרו אליך." אחרי מספר ימים חזרו אליי. (איזו חוצפהה..!!) בקשתי מהם דחוף גז...אמרו לי ..לא..צריך לעשות בדיקה תקופתית... שוב חיכיתי שטכנאי יתקשר ..אחרי מספר ימים קבעו איתי..טכנאי הגיע ואמר שהקו אינו תקין. (איך אני יכול לדעת אם הוא דובר אמת.?) ..וצריך להתקין קו חדש. לא הייתה לי ברירה שכן אחרת לא יהיה לי גז.. אז התקינו לי (1100 ש"ח..!) בקשתי מהטכנאי שדזרז אולי את עניין אספקת הגז.. אמר לי שאני אצטרך לעשות את זה בעצמי. שוב התחילו הנסיונות להשיג את פז גז. (סיוט..!!!!)... אחרי כמה ימים..(!!!) חזזרו אלי. ביקשתי מהם תעשו לי טובה אני צריך דחוף..! אמרו לי שלם כסף! עוד 80 ש"ח . אמרתי להם תראו כמה זמו עבר 3 שבועות זה לא נורמלי..על מה אני צריך לשלם כסף ? גם אם תביאו עכשי-זה שיא האיטיות. . אמרה לי הפקידה.. (רובן חסרות סבלנות) "אני אנסה לזרז את זה.." תודה רבה אמרתי לה.. . אבל אני לא בטוח למה התכוונה כשאמרה נזרז את העניין.
עבר כבר חודש רבותיי...1!! אתם לא חושבים שצריכים להעניש אותם על היחס המזלזל הזה..!!
עדיין אני בלי גז בבית..!
תגובת בית העסק..? אין שרות.. איזה תגובה
ביום חמישי ( אני מוכן להביא לכם אישור מכבלים-טלפון ..) התקשרתי ..היה מענה קולי..חכיתיוחכיתי..עד שהשיחה התנתקה בעצמה..
אז זאת התגובה שלהם..: אנחנו מפליצים עליכם..!
(סליחה על הביטוי אבל זה בדיוק ככה..!)
עוגמת נפש סוג הנזק :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה