פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דליפת גז והחלפת שלושה בלונים על חשבוני נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ז'בוטינסקי 2 בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
לכל מאן דבעי
בראשון בפברואר השנה עברתי לדירתי השכורה ברחוב אנה פרנק 21. הגז רשום על שם שרה לוי. הדיירים הקודמים מסר לי כי הוא מילא את מיכל הגז כשבועיים לפני וביקש ממני 150 שח עבור זה. לאחר שבדקתי כי הבלון מלא כמעט לחלוטין שילמתי לו את הכסף. כעבור שלושה חודשים בסביבות תחילת חודש מאי נגמר לי הגז בפתאומיות. הייתי בספק גמור כי המיכל הסתיים וחשבתי שמה יש סתימה במערכת. למען איתור תקלות הבאתי מיכל גז מחבר והרכבתי במקום. הגז החזיק לשבועייים בדיוק וגם הוא נגמר והחזרתי את הבלון הישן. מאחר שכך הזמנתי טכנאי של פזגז לבדוק את הבעיה. הוא הגיע ב23.5 ואמר לי שהבלון התרוקן וצריך להחליף מיכל. היה לי קשה להאמין אך אמרתי לו שאחליף לחדש וזה מה שעשיתי. הזמנתי באותו יום מיכל חדש ונדרשתי לשלם 225 (ולא נאמר לי שאני יכול לבוא ישירות ולהחליף ולא לשלם 50 שח עבור הובלה). חודשיים לאחר מכן חזר אותו מקרה ונגמר לי הגז במיכל. הזמנתי שוב טכנאי למרות שהפקידות לא הפסיקו לאיים שאם נגמר המיכל אני אחויב לשלם עבור ביקור הטכנאי (מישהו אמר שירות אדיב לצרכן???). כשהטכנאי הגיע ב26.7 חברה שלי קיבלה אותו כי אני במילואים ואיך שהוא בדק את הגז הוא אמר שנגמר המיכל וצריך להחליף. ואז חברה שלי קיבלה תושיה ושאלה האם ישנה אפשרות שישנה דליפה (זאת לא אמורה להיות אחריותו של הטכנאי לוודא זאת???) אז הטכנאי אמר בו נבדוק. לאחר הבדיקה התברר שכל הווסת התקלקל וכי קיימת דליפה רצינית ממנו - הוא החליפו ונתן קבלה עבור התיקון. ביום ראשון האחרון התקשרתי למשרדי פזגז בבני ברק וביקשתי להזמין מיכל חדש לדירה על חשבון פזגז. מיכל המוקדנית מסרה בתגובה כי פזגז אינם מזכים על דליפות וכי עלי לשלם על מיכל חדש. הסברתי לה את כל המצב שאני רק סטודנט שמנסה לשרוד את החודש וכי סכום כולל של 600(!!!!) על גז בדירה על מנת להכין חביתה זה משהו שקשה לי לשאת וכי זה לא פאייר. לאחר בדיקה שלה המקסימום שהיא הצליחה לעשות עבורי זה לשלם 175 עבור המיכל ולא על ההובלה וכי הגז יגיע תוך יום. מאוד התעקשתי איתה אך מאחר שאני משרת במילואים ובקושי יש לי שניה פנויה ולא רציתי להשאיר את החברה בלי גז בדירה פשוט הסכמתי לאי צדק המשווע הזה. הבעיה העיקרית מבחינתי היא כי שכאשר אני מזמין פעמיים טכנאים לדירה הם פשוט פותרים את עצמם על ידי "נגמר המיכל - תחליפו" ובצורה פאסיבית ממש אינם מוכנים לעשות את המעבר למרות שנאמר להם כי קיים חשש לבעיה אחרת. איפה האחריות של פזגז על טעיות שלה? באיזו צורה זה נראה הגיוני כי אשלם 550 ש"ח על גז ואנחנו חייב בקושי שתי נפשות שמכינות בממוצע סיר אורז וחביתה אחת בשבוע? מדוע אני כצרכן צריך לשאת בנטל בעוד החברה לא מוכנה להודות בטעיות הטכנאים שלה?
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא על ההזמנה האחרונה שלי על סה"כ 175 פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה