פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלות חשבון הגז גבוה למרות צריכה נמוכה נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי יואל לבטון, מתגורר בשכירות עם אשתי בדירת שלושה חדרים בשדרות משה דיין 6 ירושלים. מס הצרכן 25063531 שם הבעל הבית עוזרי ישראל. אנחנו מחוברים לגז מרכזי של פזגז. למרות שאנו לא משתמשים בהרבה גז אנו מקבלים עלות חשבון הגז גבוה ובלתי מתקבל על הדעת. פנינו למוקד פזגז בירושלים, פעלנו לפי הנחיות של המוקד לבדיקת הקריא וחו'.. פעמים חוזרות עד שבין הפעמים שבאו לבדוק את המערכת, בחור מהחברה אמר לנו שהשעון לא תקין. שוב צלצלנו למוקד ושוב התלוננו לא יתכן שחודשי אפריל-מאי החשבון 200 ש"ח ובחודשי יוני -יולי 2,774 ש"ח עם צריכה של 115.24 קוב. אתמול 27.08.2012 בשעה 15:00 דיברתי עם בחורה מהמוקד בשם רוני, מבשרת לי שהיה "בלבול" ועכיו הכל בסדר ותקין. אז התחלתי לכעוס ואמרתי לה נראה לך שאקבל לשלם סכום כזה בגלל "בלבול" שלכם? הבחורה הבטיחה לי שיחזרו אלי תוך שלושה ימים למס' 054-8496497
כספי סוג הנזק :
ביטול החשבונות האחרונות וחישוב מחדש פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה