פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת פזגז נושא התלונה:
גבאי עתיר שם/כינוי:
‏יום שישי ‏14 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום אני גר מיזה כ 3 שבועות בדירה שכורה בבת ים, בבניין ישנו גז מרכזי של חברת פז גז.
התקשרתי לחברה בשביל שיחברו לי גז ואכן הגיע טכנאי שאמר שהוא לא יכול לעזור לי מפני שאין מונה ולא הודיעו לו על כך ולכן אין ביכולתו מה לעשות, דיברנו בחזרה עם הסניף ודאגנו שישלחו טכנאי שירכיב מונה אלא מה שהגיע טכנאי הוא משום מה לא ידע שאין מונה וכשגילה הוא דאג להתחפף ותירץ שאין ביכולתו לעשות דבר.
דיברנו עם הסניף בחזרה הפעם קצת יותר קצרי סבלנות על חוסר המקצועיות שלהם שפוגע בצורה ישירה בפרנסה שלי כי אני צריך לשבת בבית לחכות לגז במקום, הסניף הבטיח שישלח טכנאי עד יום חמישי והינה הגיע יום חמישי ואני ממתין בבית כנדרש בין 10 ל 16 ולא מגיע טכנאי, אני מתקשר לסניף של פזגז והם מתנצלים מעומק ליבם ומבטיחים לי שביום למחרת שאהיה בבית בין 8 ל 12 ,( יום שישי) וכמובן שאני מציית וממתין בבית , אלא מה שוב לא מגיע טכנאי והינה הפסדתי כבר 3 ימי עבודה בשבוע בגלל חברת פזגז חסרת המקצועיות שגם דואגת שהפקידות שלהם ידברו בקלישאות הכי זולות שיש כשבפועל כבר יום שישי ואין לי גז. אז חברת פז גז היקרה תודה שהרסתם לי 3 ימי עבודה בשבוע אחד ובנוסף תודה שהרסתם ארוכת יום שישי שכמובן אי איפשר להכין , ותודה מיוחדת על שהרסתם לנו את חג ראש השנה שאי איפשר לבשל כי אין גז, כי אתם חסרי מקצועיות ואחריות לחלוטין.
כספי סוג הנזק :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה