פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת בלון גז וחיבורו למרות שכבר נגבה התשלום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הרצל87 רמלה כתובת:
רמלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שני ה4.2.13 התקשרתי לחברת פזגז סניף רמלה במטרה להזמין בלון גז.ענתה הגב' עירית, לקחה ממני פרטי כ.א, כתובת, ומספר טלפון ליצירת קשר. במהלך השיחה התברר כי החיבור לגז יתבצע רק ביום ראשון(המתנה של שישה ימים) כיוון שישנם ימי חלוקה קבועים לכל רחוב בעיר. בנוסף שאלתי את גב' עירית האם נוכחותי בעת החיבור הינה הכרחית ועליי לקחת יום חופש מהעבודה? או שניתן לבצע זאת ללא נכוחותי, הגב' עירית הבהירה שבמידה והבלון הריק מסומן ויש אליו גישה,אין צורך לקחת יום חופש לשם כך. המתנתי בסבלנות ליום ראשון כאשר כבר במוצ"ש סומן הבלון עם פתק מהודר וציבעוני שכולל את מספרי הטלפון שלנו לשם יצירת קשר. ביום ראשון אחה"צ כאשר הגעתי הביתה ראיתי שהבלון לא הוחלף וכמובן שאין גז. מיד התקשרתי לסניף החברה אך לא היה מענה אנושי אלא תקליט וזאת בניגוד למפורסם לגבי שעות פעילות המשרד.
ביום שני התקשרתי שנית וענה לי בחור בשם אבי ולאחר בירור קצר במערכת אמר כי אכן ישנו עיכוב כיוון שמחלק הגז חולה,"זה לא בסדר שאין לך גז"אמר, והבטיח שהגז יחובר כבר באותו היום, ביקשתי לקבל עדכון על שעת החיבור או לאחר החיבור והוא מצידו לא התחייב לשעה אך התחייב לביצוע. לאחר מס' שעות התקשרתי שוב לסניף החברה לברר האם החיבור בוצע או מתי יתבצע, בפעם הזו ענתה לי גב' עירית ואמרה שתבדוק את העניין ותחזור לעדכן אותי בפרטים וכי היא מטפלת בהזמנה בדיוק עכשיו. עדכון שכזה לא בוצע. לאחר מספר שעות כשכבר הגעתי הביתה וראיתי שהחיבור לא בוצע התקשרתי שוב לברר מה קורה וענתה לי הגב' מרגריטה והודיעה כי החיבור יתבצע רק מחר כיוון שאין טכנאי שיכול להגיע. הסברתי שהובטח לי חיבור כבר באותו היום ע"י אבי והיא בתגובה אמרה כי הדחייה הזו היא בידיעתו, אך אם אני מעוניינת אני יכולה להגיע למשרד עד 17:00 ולאסוף את המיכל בעצמי( ענייו שבשגרה לסחוב בלוני גז ולחבר אותם באופן לא מקצועי בצמוד לבלוני גז אחרים- הצעה בטיחותית ביותר!) סרבתי בנימוס והסברתי שאני ממש חייבת את הבלון מחר כיוון שאני כבר מעל לשבוע לא יכולה לבשל לי ולמשפחתי, והמשכתי לחכות.
ביום שלישי,היום,(לאחר 8 ימי המתנה למרות שהתשלום כבר נגבה) התקשרתי לוודא הגעה של הטכנאי,ענתה לי שוב הגב' מרגריטה והסברתי לה שאני דורשת לדעת מתי יחברו לי את הגז כיוון שהמצב בלתי נסבל! גב' מרגריטה אמרה שתברר ותעדכן אותי. סירבתי לעידכון ודרשתי שעה מדוייקת כיוון שלא עדכנו אותי בכל הפעמים הקודמות כשדרשתי זאת! לאחר בירור חוזר היא הודיעה שהחיבור יתבצע מחר, סירבתי לקבל את תשובתה (המגוכחת) והבנתי שלגב' מרגריטה לא יהיו תשובות ודרשתי לדבר עם המנהל, היא בתגובה אמרה כיהוא אינו נמצא כיוון שיצא לאכול צהריים (בשעה11:15) דרשתי את מספרו הישיר כיוון שהבנתי שממנה לא תבוא ישועה. לאחר כחצי שעה התקשרתי אל אבי, המנהל אך הטלפונים הגיעו לאחר המתנה למרגריטה,לאחר שיחות תוקפניות ולא נעימות קיבלתי טלפון ממנה כי החיבור יתבצע בעוד כשעה.
לאחר כשעה+ התקשרה אליי גב' מרגריטה כאשר ברקע אני שומעת את השיחה של האחראי והטכנאי שנמצא בשטח.מרגריטה מסרה כי הטכנאי בשטח אינו מוצא את הבלון המסומן. הסברתי והנחתי אותה למיקום המדוייק של הבניין ובלוני הגז, היא מסרה זאת לאחראי שמסר זאת לטכנאי בשטח, והטכנאי טרם מצא את הבלון. הסברתי לגב' מרגריטה כי הטכנאי נמצא בכניסה הלא נכונה של הבניין וזאת כאשר אני שומעת את האחראי ברקע מורה לטכנאי להתפנות מהשטח,התחננתי בפני מרגריטה שלא ישלחו משם את הטכנאי כיוון שהוא במיקום הלא נכון ואני על קו הטלפון כדילהנחות אותו, הגב' מרגריטה אמרה בקרירות ואדישות בלתי נסבלת כי אין באפשרותה לעזור יותר, הבלון לא יחובר והטכנאי עזב את השטח, כיוון שאינני נוכחת במקום. הסברתי שוב שלא ייתכן שטכנאי שנמצא ליד ביתי לא יחבר את הבלון כיוון שלא מנחים אותו כראויי, במיוחד לאחר המתנה של יותר משבוע לחיבור הגז וכאשר כבר הובהר לי כי נוכחותי איננה נדרשת!!!. גב' מרגריטה בתגובה בחרה לנתק את השיחה.

לאחרכחצי שעה בעלי התקשר ודרש לדבר עם אבי,האחראי,שהסכים לשלוח טכנאי רק לאחר דין ודברים וכאשר השיחה הגיעה לטונים לא נעימים.
בעלי דרש כי הטכנאי יתקשר אליו מהשטח על מנת להכווין אותו במדוייק למיקומו של בלון הגז.
יש לציין כי הטכנאי אכן יצר קשר והיה אדיב מאוד והחליף את בלון הגז. הוא הסביר כי אסור לו לפתוח את בלון הגז כאשר אין נוכחות של הדיירים, אך הסביר לבעלי כיצד לבצע זאת.לשמחתנו ותשישותנו היינו בטוחים שבערב נוכל סוף סוף לאכול ארוחה חמה!
בשעות הערב ניסנו לפתוח את הבלון, וגז אַיִן. ניסנו כמה פעמים אך בסופו של יום מתיש,מרגיז,אוילי ומרגיז במיוחד!
ע-ד-י-י-ן א-י-ן ל-נ-ו ג-ז-!!!!
אנו דורשים חיבור מיידי ובהול לבלון הגז באופן תקין! ופיצויי על הטרטרת,טמטמת וביזבוז הזמן שנכפה עלינו מההתנהלות הקלוקלת של החברה ואזלת היד שגילו לאורך כל הטיפול בנו!
לא יתכן שבשנת 2013 במדינת ישראל ימתינו פרקי זמן כ"כ ארוכים לשם חיבור לבלון גז פרימיטיבי!
עוגמת נפש סוג הנזק :
חיבור מיידי לגז ופיצויי כספי פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה