פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק גז ושירות זוועה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פנינו לפזגז בעקבות בדיקה תקופתית לגז.
ביום ראשון הגיע נציג מפז גז עצבני ולא נחמד, הסתכל כמה דקות, אמר שמשהו לא בסדר עם הלחץ וניתק את הגז.
הוא אמר שצריך להזמין טכנאי שיתקן ואז להזמינו שוב כדי לקבל אישור ממנו ולחבר את הגז.

השגנו נציג שירות לקוחות שאמר שהבודק עדיין לא עידכן את ה"תקלה" לכן לא ניתן להזמין טכנאי - תתקשרו מחר.
התקשרנו ביום למחרת, רשמו כל הפרטים והזמינו לנו טכנאי רק ליום שלישי בערב.

ביום שלישי בערב הגיע שוב אותו בודק עצבני עוד יותר ואמר שצריך להחליף את הכיריים ואז להזמינו אותו שוב.

ביקשנו שיסבירו קודם למה אנחנו צריכים להחליף את הכיריים, למה אי אפשר לסדר את הלחץ הזה וזהו? הרי רק קנינו אותם לפני כמה שנים והם עובדים תקין! אין שוב בעיה איתם עד עכשיו. הוא לא הסביר כלום, אמר שלא מעניין אותו - תחליפו את הגז ואז תתקשרו שוב.

חוצפה!!!!
אנחנו בלי גז כבר 4 ימים!!! אני עברתי ניתוח רציני, עכשיו בבית בהתאוששות, צריכה אוכל מיוחד ואין לי גז לשבל וגם אין כסף כרגע לקנות כיריים חדשות.

עדיין לא הצלחנו להשיג אותם בטלפון.
החלטנו להתנתק מפז גז שיחפשו אותנו.

גם יקר, גם שירות זוועה!

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה