פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק גז בשל מחדל החברה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
איילון תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-19/02/13 נקבעה לי ביקורת ע"י טכנאי החברה בין 14.00 ל 16.00. לאחר שהתארגנתי להיות בדיר בזמן הזה, התקשרו יום לפני והודיעו כי הביקורת תידחה ל-27.02.13 באותן שעות.
במועד המיועד חיכיתי בדירה עד 16.30 ומשלא הגיע הטכנאי, פניתי לסניף טלפונית ושם נאמר לי כי יבדקו העניין ויחזרו אלי בהקדם.
היום, כשנכנסתי לדירתי באקראי, בשעה 13.00 הבחנתי בהודעה מודבקת על דלת הדירה לפיה כיוון שהגיע בשעה 09.30 טכנאי לדירה ולא הייתי נוכח "נ ו ת ק ה א ס פ ק ת הגז לביתך "... וזאת, כ מ ו ב ן מבלי שטרחו לתאם עמי את היום או השעה !!
פניתי מיד לחברה ושם נאמר לי ע"י נציגה חוצפנית שניסו להתקשר אלי אך לא הייתי זמין ?? כאילו שאני אמור להיות זמין למענם 24/7 שמא ויחליטו להפתיע אותי...
מעניין, פעמיים קבעו עמי ו...הייתי זמין, אך לא הגיעו ודווקא כשלא הייתי זמין [לטענתם ] החליטו להגיע ללא תאום, ללא שטרחו להשאיר הודעה בתאים הטלפוניים שבשני הקווים ואף הענישו אותי על כך ב נ י ת ו ק השירות ?? דרישתי שיחברו אותי לא נענתה ואף פניה טלפונית למח' תלונות הציבור בהנהלה נענתה שיבררו ויחזרו אלי בהקדם, אך עד עתה כשעה וחצי לאחר הפניה לא זכיתי לכל מענה ??
וזה שירות של חברה "רצינית" המתגאה בחתימה על "א מ נ ת ש י ר ו ת" ש...אינה מקיימת את התנאים בהם היא מתגאה...
עוגמת נפש סוג הנזק :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה