פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת גז נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני הזמנתי מיכל גז מחברת "פזגז" לפני יותר משבועיים,
חברת 'פזגז' אנו לי בחיוב ואמרו שלפני שמביאים לי מיכל גז צריך לעשות בדיקה. נקבעה בדיקה ליום חמישי, הטכנאי לא הגיע. יום שלם מ9:00- 17:00 חכיתי לו (יום עבודה מלא). לאחר מכן כשהתקשרתי אליהם, הם טענו שהוא הגיע ולא היה אף אחד בבית. שקר. הכלב שלי נובח בהיסטריה על כל מי שמגיע לדלת. אף טכנאי לא הגיע אלי הביתה.
מהר מאד הם קבעו ליום א' טכנאי- הוא הגיע ואישר שהכל תקין עם ברז הגז.
אני לתומי מחכה לגז שהזמנתי. אף אחד לא הודיע לי שקיבלתי/ מתי מגיע/ לא חתמתי על טופס קבלה- כלום.
אתמול בבוקר קרה מקרה הזוי, ב7 בבוקר נעלם לו אחד מבלוני גז שלנו.
לכאורה הריק (השני מלא). מהר התקשרתי לפזגז לברר עם הטכנאי שלהם לקח לי את הבלון גז ושכח להחליף חדש. (יכול להיות לא סביר).
אך הם לכאורה אחרי שראו דרך להוציא ממני יותר כסף טוענים שהבלון נגנב (יכול להיות) ושהגנב גנב את הבלון החדש (!) שהזמנתי (ששוב לא הגיע מעולם), ושאני צריך לשלם עוד 300 ש"ח לקבלת מיכל חדש.
בלי להתחשב ב177 ש"ח ששילמתי על המיכל שלא הגיע.
לטענתם אי אפשר לבדוק את זה (איך לא?! אין לכם רישומים)

אמא שלי לקוחה שלהם 48 שנים בלי חובות, בלי בעיות.
והם מנסים לגנוב ממנה עוד כסף. מסתבר שהיא גם לא היחידה...
כספי סוג הנזק :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה