פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות ושירות גרוע מחברת פזגז נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אחד העם 1 ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

הייתי מעוניין להתלונן על שירות גרוע ומתחת לכל ביקורת הניתן מחברת פזגז,
ואתאר את השתלשלות המאורעות וההתקשרות שלי עימם בתקווה שאתם תוכלו לעזור לי לקבל
שירות סוף כל סוף (כלקוח של חברה זו).

אני שוכר בית אשר הינו והיה במשך שנים רבות לקוח של חברת פזגז,
בבית ישנם 2 בלוני גז גדולים (מלאים בגז), והייתה בו צנרת גז אשר תפקדה באופן תקין.
לאחר זמן מה אשר במהלכו לא התגוררו בבית דיירים, שכרתי אני את הבית וזאת לאחר שיפוץ שלו,
אציין כי כחלק מהשיפוץ נחתכה צנרת הגז (הבלונים נותקו באופן בטיחותי לפני כן).

לפני כשבועיים התקשרתי לתאם עם חברת פזגז את הגעתו של טכנאי גז בכדי שיתקין לי צנרת חדשה
מהבלונים (אציין כי קיים ווסת לחץ גז) אל כירת גז (הקיימת במקום), ולצערי כאן החלה מסכת העינויים
אשר פזגז החליטה להעביר אותי -

בכל שיחה ללא יוצא מן הכלל וזאת לאחר שהסברתי לנציגות השירות פעם אחר פעם ובפירוט את כל השתלשלות המאורעות והמצב הנוכחי בבית הנציגות לא הקשיבו והייתי צריך להסביר להן פעם נוספת,
כמו כן הנציגות לא הסכימו לתאם לי טכנאי לשם התקנת צנרת גז אלא רק טכנאי לבדיקת תקינות הגז, ונאמר לי שדבר זה ניתן לביצוע רק על ידי טכנאי שיגיע למקום ויבדוק את המצב -
למרות שהסברתי לנציגות שאני מעוניין לקבוע את הבדיקה וההתקנה באותו הביקור בכדי לחסוך זמן של טכנאים ומכיוון שאני לוקח במיוחד יום חופש עבור הטיפול בגז ובדברים נוספים (אני עובד שעות ארוכות ולא יכול למצוא זמן אחר)

הנציגות לא היו מוכנות להקשיב לדברי, ולא הסבירו מדוע אין הן מתאמות לי טכנאי עבור ההתקנה, ורק לאחר בזבוז זמן רב מצידי ופניה למוקד פניות הציבור של החברה הסכימה נציגה לתאם לי טכנאי לבדיקה והסכימה לרשום לו שיגיע גם עבור ההתקנה.

כל זאת היה לפני למעלה משבוע, אתמול התקשרתי לחברת פזגז כדי אכן לוודא שהטכנאי יגיע ביום ג' נאמר לי כי לא אמור להגיע אלי טכנאי, הנציגות עימן דיברתי אכן ראו כי היה אמור להגיע
אלי טכנאי, אולם התעלמו ממני ולא היו מוכנות לומר לי מדוע לא תואם טכנאי,
כמו כן גם נאמר לי על ידי נציגות כי טכנאי יתואם ולא עשו כן ורק לאחר שבזבזתי (שוב)
זמן רב ויקר והתקשרתי ממקום העבודה שלי בכדי לקדם את העניין הצלחתי לוודא שאכן יגיע טכנאי מחר.

אציין כי לקראת סוף היום חזרו אלי והודיעו לי כי בדיקת הגז תתבצע בתשלום מכיוון שהבית אינו "לקוח" של חברת פזגז (דבר שמראה עד כמה הנציגות של החברת לא מקשיבות להסברים מצד הלקוחות), ולאחר שאמרתי להן (שוב) כי קיימים בלונים עם גז של החברה בבית היא הודיעה לי שהביקורת לא תהיה בתשלום.

היום בבוקר התקשרה אלי נציגה מהמוקד הטכני והודיעה לי כי הטכנאי לא יוכל להגיע מחר בשעות שתואמו מולי וכי יהיה עלינו לשנות את המועד (מכיוון שלטכנאי תואמו עוד 6 לקוחות לאותו המועד) ולכן היה עלי לשנות שוב את מועד הטכנאי (אזכיר כי מחר אמורים להגיע לבית המובילים וטכנאי של בזק).
לאחר השיחה ביקשתי לברר מול הנציגה מה יעשה הטכנאי מחר והיא אמרה לי שהוא אמור להגיע לבדיקת בטיחות ולא רשום דבר לגבי התקנת צנרת גז, לאחר בקשות חוזרות ונשנות היא ניאותה להוסיף לטכנאי הערה שהוא אמור גם לבצע התקנה של צנרת גז, אולם לאורך כל השיחה היא לא הקשיבה לדברי והרגשתי כאילו אני מדבר לקיר.

כעת המצב הוא כזה שאיני בטוח כלל שיגיע טכנאי מחר,
ובמידה והוא יגיע אינני בטוח שהוא אכן יבצע את התקנת הצנרת, מה שיותיר את זוגתי ואותי ללא אפשרות להכין אוכל.
השירות שחברת פזגז מציעה ללקוח (קיים) שלה הינו מתחת לכל ביקורת, ואין לי מושג מה לעשות, בשלב זה אני כבר אובד עצות מכיוון שחברות גז אחרות מודיעות לי או שהן לא מטפלות בלקוחות באיזור זה או שהן מודיעות לי שמכיוון שאני לקוח של חברה אחרת הן לא יכולות לטפל בי.

אודה מאוד לטיפול מהיר בנושא,
רונן כהן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מתן שירות ללקוח (בתמורה לתשלום) פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה