פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר הענות של החברה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
יהושע חנקין 34 עפולה כתובת:
יהושע חנקין 34 עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש פברואר פניתי לחברה וטענתי כי אני משלם יקר מדי בחשבון הגז, פניתי לחברה ונעניתי כעבור מספר דקות כי המחיר יקוצץ ואפילו רשמו לי בכתב יד את התעריף "המיוחד" שעשו לי, הבעיה היא שזה היה רגעי ואיך שיצאתי מפתח החברה המחירים נעלמו להם ועד היום אני מחכה ולאחר טלפונים רבים לחברה אין מענה מצידם מה שהם אומרים לי בטלפון שהם מעבירים את הפניה למנהל אזור ויחזרו אלי והכי מעצבן זה שכל שיחה הם אומרים "לא היית זמין" "לא היה מענה" תירוצים כאלו ואחרים לא היה ולא ניברא שקר אחד גדול לא טרחו להרים טלפון לא לאשתי ולא לי כאשר פניתי אליהם בטענה שאני רוצה זיכוי רטרואקטיבי הם כמובן אמרו שיעבירו את זה ואותו סיפור חוזר חלילה.תודה והמשך יום טוב
עוגמת נפש,עלבון סוג הנזק :
שיסדרו את התעריפים + החזר רטרואקטיבי + פיצוי עוגמת נפש פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה