פרטי התלונה

תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע + עלויות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתחילת החודש הנוכחי קיבלנו חשבונית שהיא פי 3 מהחשבוניות הקודמות (268 ש"ח), באותו היום פניתי 3 פעמים לש"ל של פז גז,
השירות שקיבלתי היה מתחת לכל ביקורת, נציגה ראשונה אמרה כי מעבירה את זה למחקלת כספים ותחזור אלי... מאז עברו 3 שבועות, הנציגה השניה אמרה כי תבדוק את הדבירם ותחזור אלי... לא קרה!!
והנציגה השלישית אמרה כי יש צורך בתיאום טכנאי.
לאחר שהגיע הטכנאי (ולדימיר) ביצע בדיקה והשאיר טופס כי הכל תקין וביצע החלפת צינור... אך השעון גז עדיין המשיך לזנק
לאחר יומים אחרי ביקור בסניף פזגז הגיע טכנאי נוסף שקבע כי יש צורך בהחלפתה של כל הצנרת גז בעלות של כ1500 ש"ח (בנוסף ל270 ש"ח של החשבונית) הצעת מחר אשר ניתנה בע"פ
לאחר הגעה נוספת לסניף קיבלנו הנחה של 5% על סכום של 1500 ש"ח
ובוסופו של דבר התיקון עלה 1050 (ללא הנחה הטכנאי פשוט הצליח לצמצם את האורך- ואני חייבת לציין לטובה את הטכנאי שביצע את העבודה!! )
בכל ב 20/8 פניתי שוב לפז גז לבקש מהם לבוא לקראתי כי עדיין 1350 ש"ח זה סכום נורא גבוה לשלם עבור חשבון גז, סכום שנפל עלייך משום מקום , ביקשתי לבדוק משהם איך הם יכולים לבוא לקראתי... כמובן עד היום (27/8) אף אחד לא חזר אלי, פניתי ב22 שוב, נאמר לי כי יחזור אלי ושוב לא חזרו אלי, בזמן שמועד תשלום כבר עבר ממזמן
פניתי היום שוב ונאמר לי כי הדליפה הייתה באשמתי ובאחריותי לכן חברת פזגז החליטה שאני כן אמורה לשלם את הסכום המלא ואין שום דרך לבוא לקראתי, ואין לך בשביל מה לדבר עם מנהל כי גם הוא לא יעזור לך!!!
חייבת לציין כי הנציגות שיושבות בש"ל של פז גז נותנות שירות גרוע תת רמה כמישהי שעבדה 5 שנים בשירות לקוחות זה פשוט מבייש הרמת שירות הנמוכה התת רמה הזו!
הייתי מצפה מחברה גדולה כמו פזגז שכען תבוא לקראת לקוחות שלה שנמצאות אצלה כבר שנים ומעולם לא הייתה להם בעיה בחשבונות !!!

אשמח לעזרתכם

תודה מראש
בזבוז זמן וכספי סוג הנזק :
הנחה/זיכוי/ביטול חשבונית האחרונה פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה