פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי שעות טיסה ללא הודעה מוקדמת. נושא התלונה:
פירוגובסקי מרינה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏15 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 11/06/06 התקשרתי להזמין סופ"ש בקמר,ענה לי נציג בשם אור ונתן לי את כל האינפורמציה בנדון.הסברתי לו כי הטיסות לקמר בעיתיות עבורי (אם טיסת הלוך יוצאת מוקדם היא גם חוזרת מוקדם ולהיפך) ולכן הוא הציע לי שעות טיסה נוחות כביכול,כגון שעת המראה הלוך ב 13:30 וחזור ב16:30 ולכן בחרתי להזמין דרכו את הסופ"ש. יש לציין כי אור הציע לי מחיר יחסית גבוה באשר לחברות אחרות ( עלות כרטיס ב389 $ בעוד שאני קניתי ממנו כרטיס בסך 419$).
אור היה מאוד אדיב כלפיי סגרנו את ההזמנה והוא אמר שביום שלישי נוכל לבוא לקחת את הכרטיסים אך כאשר בן זוגי נסע במיוחד להביא את הכרטיסים הם לא היו מוכנים.אז היום 15/06/2006 חבר שלי היה באזור ת"א ונכנס להביא את הכרטיסים ולהפתעתו גילה כי שינו לנו את מועד הטיסות ללא כל ידיעה מוקדמת!
מקובל עליי שאלו הן טיסות צרטר והן יכולות להשתנות אך מדוע לא להודיע לנוסע על כך? אני שילמתי סכום של כ30$ יותר על מנת לקבל את השעות הטובות ביותר ולהנות מחצי יום נוסף במלון . אם הייתי יודעת זאת יכול להיות שלא הייתי בוחרת לסגור איתו את העיסקה. התקשרתי לברר זאת עם אור והוא השאיר אותי 25 דקות על הקו - האם כך מתנהגים ללקוח?
חברה כה מכובדת לא מתנהגת בכזו צורה , משעה עשר בבוקר עד שתיים עשרה בצהריים אני בטלפונים (האם מישהו משלם לי על כך?),שוחחתי עם מנהל המשמרת ועם מנהל פניות הציבור אך ללא כל פתרון.
אני רוצה לנסוע בשעות המתוכננות ,ביקשתי מהם לבטל את העיסקה אך הם דורשים דמי ביטול (שהם כמעט 100 אחוז מעלות הכרטיס),ביקשתי את ההנחה המתאימה לי והם סירבו גם.
אני יודעת שדרך השטיח המעופף אני לא אסע יותר ולא אמליץ בפני חברים עליהם
אני עדיין לא נסעתי וכבר מאוכזבת מהטיול.
אני מרגישה מרומה , שילמתי 30 דולר יותר מהמצופה וכעת לא נותרה לי ברירה אלא לנסוע בשעות שלא רציתי מלכתחילה.
אני דורשת שיתייחסו לבקשתי במהרה ,יטפלו בי ויפצו אותי על עוגמת הנפש ,זה פשוט ביזיון שחברה כה גדולה מתייחסת ללקוח בזלזול לאחר הקנייה , האם לפני הקנייה הייתם מתייחסים עליי כך גם?
מרינה 054-7549390
נזק כספי + סוג הנזק :
שינוי שעות הטיסה כבהתחלה +פיצוי על עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה