הטעיה וזלזול |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני חייב להודות שזו פעם ראשונה שחברה שברה אותי, 12 שיחות טלפון, 59 דקות בטלפון, 7 ניסיונות באתר אינטרנט שלכם ב-3 דפדפנים ועליית מחיר של 200 דולר!
אני מבקש בכל לשון של בקשה שתבדקו את הנושא לעומק. אני מנסה להזמין טיסה מת"א לקופנהגן ב-17.11 עם חזרה ב-23.11. בהתחלת המסע שלי המחיר היה 422$ וכעת הוא כבר 622$ ואני עדיין לא מסוגל להזמין כרטיס!!
פשוט "שיטת מצליח" הישראלית לתפארת.
בטלפון לא מוכנים לעזור לך במחיר הזה, באתר אתה מנסה לבקש שיחזרו אליך, מנסה להזמין, כלום!
|
כספי |
סוג הנזק : |
הזמנה תקינה במחיר המקורי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|