פרטי התלונה

תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה וזלזול נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני חייב להודות שזו פעם ראשונה שחברה שברה אותי, 12 שיחות טלפון, 59 דקות בטלפון, 7 ניסיונות באתר אינטרנט שלכם ב-3 דפדפנים ועליית מחיר של 200 דולר!

אני מבקש בכל לשון של בקשה שתבדקו את הנושא לעומק. אני מנסה להזמין טיסה מת"א לקופנהגן ב-17.11 עם חזרה ב-23.11. בהתחלת המסע שלי המחיר היה 422$ וכעת הוא כבר 622$ ואני עדיין לא מסוגל להזמין כרטיס!!

פשוט "שיטת מצליח" הישראלית לתפארת.
בטלפון לא מוכנים לעזור לך במחיר הזה, באתר אתה מנסה לבקש שיחזרו אליך, מנסה להזמין, כלום!
כספי סוג הנזק :
הזמנה תקינה במחיר המקורי. פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה